قصور احتمالی را می‌پذیرم و از مردم عذرخواهی می‌کنم

شهردار سبزوار گفت: قصور احتمالی را می پذیرم و از مردم عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایمنا، سید علی کوشکی در آخرین روز کاری خود به عنوان شهردار سبزوار اظهار کرد: از مجموعه بزرگ شهرداری در واحدها و بخش‌های مختلف که بدون هیچ چشمداشتی در پنج سال گذشته خدمت گذاری صدیق برای مردم بودند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: مشارکت شهروندان با مجموعه شهرداری بسیار خوب بود، هر کجا مردم با ما همراه بودند، موفق بودهایم، علیرغم کمبودها و شرایط سخت در حوزه اقتصادی حاکم بر کشور توانستیم با همدلی و همسویی همه مدیران این ۵ سال را در همه حوزه‌های مالی، خدمات شهری، شهرسازی، عمران، فرهنگی و سایر حوزه‌ها خوب عمل کنیم.

شهردار سبزوار خاطرنشان کرد: موتور اقتصادی ما در حوزه‌های درآمدی مناطق شهرداری بودند که علیرغم همه سختی‌ها توانسته‌اند یاری‌گر خوب ما برای عمران و توسعه شهر باشند.

کوشکی ادامه داد: در مدت پنج سال حدود ۱۱ کیلومتر ایجاد خیابان و بازگشایی و ۸.۵ کیلومتر بزرگراه در سطح شهر سبزوار بازگشایی و احداث خیابان انجام گرفت و ۹۲۲ میلیارد تومان در مدت مذکور حفظ حقوق بیت‌المال انجام شد.

وی تصریح کرد: بزرگراه ابریشم ۴ کیلومتر، بزرگراه غدیر ۳ کیلومتر، بزرگراه شهید حججی ۱/۵ کیلومتر، حدود ۱۱ کیلومتر بازگشایی و خیابان جدید و ۱۴ کیلومتر مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیر طراوت، ابریشم، شریعتمداری و سربداران، خیابان حافظ توحید شهر، طرح پیشرو بلوک پنج امیریه ۳۰ هزار متر مربع، آسفالت و روکش آسفالت یک میلیون دویست پنجاه هزار متر مربع از معابر و کوچه‌های سطح شهر، ۹۲۲ میلیارد تومان صرفه جویی و ارزش افزوده از توافقات ماده ۱۰۱ و پرونده‌های حقوقی، بازخوانی حدود ۵۰ هزار پرونده در حقوقی و املاک شهرداری، جذب سرمایه گذار و احداث شهربازی دیبا، احداث و اصلاح میادین سطح شهر از جمله میدان لاله، طالقانی، آل احمد، خواجه نظام الملک، بازنشستگی ۱۳۷ نفر از همکاران و عدم افزایش سقف نیرو، شهرداری برتر دو سال متوالی در حوزه‌های مختلف، تعیین تکلیف ۸۰۰ پرونده حقوقی و کیفری، احداث و ساخت بازارهای زائر ۱ و ۲ و عمارت ایرانیان، اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و چندین پروژه مهم دیگر که با همدلی و همراهی برای شهر و شهروندان با یک برنامه زمان بندی مشخص به ثمر نشست.

شهردار سبزوار اضافه کرد: اگر در زمان تصدی اینجانب به عنوان شهردار کوتاهی در عمران و توسعه شهر رخ داد از همه شهروندان و مدیران شهری طلب حلالیت می‌کنم.

کوشکی گفت: به احترام همه مردم سبزوار و همه همکارانم در مجموعه بزرگ شهرداری بخاطر همراهی، همکاری و مشارکت آنها تمام قد می‌ایستم و قصور احتمالی را می‌پذیرم و مجدد عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر 512488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.