خرید یک دستگاه بیل بکهو با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال

شهردار زرند گفت: در راستای افزایش توان واحد نقلیه و خدمات موتوری شهرداری زرند یک دستگاه بیل بکهو با ارزش ۱۸میلیارد ریال خریداری و به سیستم شهرداری وارد شد.

به گزارش ایمنا، محمد رضا مهدلو در این خصوص گفت: خرید این دستگاه می‌تواند به خودکفایی شهرداری در انجام عملیات ساختمانی، راهسازی و همچنین ارائه هرچه بهتر خدمات شهری به همشهریان بینجامد.

وی با بیان اینکه در دوره‌ای که شهرداری برای انجام فعالیت‌های عمرانی خود نیازمند ماشین‌آلات عمرانی مختلفی در راستای انجام امورات شهرداری است تجهیز و به روز رسانی این سیستم می‌تواند کمک مؤثری به پیشبرد این اهداف کند، کند، خاطرنشان کرد: با ورود این ماشین آلات به ناوگان خدمات موتوری، هزینه‌های تعمیر و نگهداری ماشین آلات شهرداری تا حد چشمگیری کاهش می‌یابد.

شهردار زرند تصریح کرد: اتفاقی که امروز برای شهرداری در حال رخ دادن است هر چند سال یک بار اتفاق می‌افتاد، اما خوشبختانه در این روزها و با این وضعیت متفاوت در شهرداری، شاهد خرید انواع ماشین آلات در بخش‌های خدمات شهری، خدمات موتوری و حمل و نقل درون شهری هستیم.

مهدلو هزینه خرید این بیل بکهو را بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال عنوان و اظهار امیدواری کرد: روز به روز شاهد پیشرفت این مجموعه خدمت رسان باشیم.

کد خبر 512479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.