برگزاری مراسم تحلیف شورای شهر سمنان/خراسانیان رئیس شد

مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای اسلامی سمنان در فرمانداری این شهر برگزار و اعضای هیئت رئیسه شورا انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز (پنجشنبه) و با حضور فرماندار، مراسم تحلیف و ادای سوگند هفت عضو دوره ششم شورای اسلامی شهر سمنان برگزار شد.

نادر فخری فرماندار سمنان در این مراسم با تشکر و قدردانی از حضور پرشکوه مردم سمنان، برگزاری انتخابات سالم و بدون هیچ گونه تخلف انتخاباتی را مایه افتخار دانست و با تبریک به منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان، اظهار کرد: دوره ششم شورای شهر سمنان با دارا بودن تجارب مدیریتی، از لحاظ تخصص‌های مرتبط با مدیریت شهری در کشور بی نظیر است.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب و لزوم بازگشت اعتماد مردم به حاکمیت، فعالیت‌ها و کارهای این دوره شورای شهر را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های حاکمیتی شهر موظف به پاسخگویی در برابر شورای شهر بوده و باید نگاه شورا به مدیریت شهر به صورت کامل و جامع باشد و تمامی زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در بر گیرد.

فرماندار سمنان با بیان اینکه بیماری کرونا، بسیاری از ابعاد مختلف زندگی شهروندان را دچار آسیب کرده بر ضرورت تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا در شورای اسلامی شهر و شهرداری تاکید کرد و افزود: در زمینه چگونگی پیشگیری و مبارزه با این ویروس منحوس، شورای اسلامی شهر باید پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی و همچنین مجموعه سازمان‌های خدمات رسان شهرداری را مطالبه گری کند.

وی توجه اعضای دوره ششم را به موارد مهمی چون موضوع پیاده راه حضرت امام (ره)، نهایی شدن طرح تفضیلی شهر، رسیدگی به وضعیت کشتارگاه صنعتی، فاضلاب شهری سمنان، فرصت‌های سرمایه گذاری در مجموعه آب گرم و پارک کوهستان را خواستار شد.

در ادامه اعضای حاضر وارد موضوع انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر شدند که در برگزاری نخستین انتخابات برای ریاست شورای شهر سمنان، مهدی خراسانیان با چهار رأی به عنوان ریاست شورا انتخاب شد.

در ادامه انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر سمنان، عباسعلی طالب بیدختی با کسب پنج رأی به عنوان نایب رئیس شورا و رضا صباغیان با هفت رأی به عنوان منشی شورا انتخاب شد.

کد خبر 512452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.