موفقیت‌های شهرداری قم حاصل وحدت مدیریت شهر و استان است

شهردار قم موفقیت‌های مدیریت شهری را در سال‌های اخیر، نتیجه وحدت مدیریت شهر، استان و همه نهادهای استانی دانست و گفت: اگر خواهان تداوم این سِیر هستیم باید همچنان وحدت خود را حفظ و از حاشیه‌ها دوری کنیم.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی سقائیان نژاد با تبریک سالروز عید مباهله به عنوان روز تثبیت اسلام، نبوت و امامت و همچنین دیگر اعیاد ماه ذیحجه، شورای شهر را نمادی از مردم‌سالاری دینی خواند و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنان در دوران طفولیت خود به سر می‌برند.

وی ادامه داد: شوراهای شهر و روستا از آغاز حیات خود یعنی از سال ۱۳۷۸ تاکنون، هزاران طرح و برنامه را اجرایی کرده اند، اما باید اذعان کرد که همچنان در آغاز راه هستیم و لازم است تا درخت شوراها و مدیریت شهری بیشتر رشد کند و خدمتگزاری بیشتری به مردم داشته باشد.

شهردار قم با بیان اینکه در دوره چند ساله اخیر مدیریت شهری در قم، بیش از سه هزار پروژه بزرگ و کوچک به انجام رسیده است خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته و در پنج مرحله شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های فراوانی در شهر مقدس قم بوده ایم، ضمن آنکه بهره برداری از دیگر پروژه‌ها در سال جاری نیز در قالب برنامه «قم در مسیر تحول» و در روزهای چهارشنبه هر هفته ادامه یافته است.

وی با تاکید بر اینکه این روند در ادامه سال جاری نیز تداوم خواهد داشت اذعان کرد: نباید فراموش کرد که این فعالیت‌ها و پروژه‌ها در شرایط خشکسالی اقتصادی یعنی در شرایط تحریم، شیوع کرونا و دیگر تنگناها محقق شده است.

سقائیان نژاد در عین حال اضافه کرد: تلاش مدیریت شهری در سال‌های اخیر بر این نکته متمرکز بوده است که هیچ پروژه‌ای حتی در شرایط خشکسالی اقتصادی نیز نباید معطّل باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه هر آمدنی را، رفتنی است ابراز امیدواری کرد همه مسئولان در پایان دوران مسؤولیت، با مراجعه به قلب و وجدان خود از عملکردشان راضی باشند و البته اگر قصوری هم در کارشان وجود داشت، در صدد جبران برآیند.

شهردار قم سپس همه توفیقات به دست آمده در مدیریت شهری و در سال‌های اخیر را به پاس وحدت مدیریت شهر و استان در پیشبرد پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: بدیهی است برای تداوم این سِیر باید همچنان بر این وحدت پای فشاریم و از حاشیه‌ها پرهیز کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 512446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.