تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری حوزه تفریحی و گردشگری در قم

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم با بیان اینکه در حوزه تفریحی و گردشگری بسته‌های سرمایه‌گذاری در حال آماده شدن است گفت: به‌محض اینکه سرمایه‌گذاران اعلام آمادگی کنند و توانمندی مالی خود را به اثبات برسانند عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، محمدرضا معرفت با اشاره به اهمیت مشارکت بخش خصوصی در توسعه شهر اظهار کرد: شهرداری‌ها از طریق درآمدهای پایدار که بخشی از آن توسعه بخش خصوصی است قدم می بردارند و برای خدماتی که می‌خواهند به شهروندان ارائه بدهند به تأمین منابع می‌پردازند.

وی افزود: پروژه‌ها در سال ۹۹ اعم آن احداث مجتمع تجاری در یکی از بلوک‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) است که این بلوک در تقاطع خیابان هنرستان و بلوار پیامبر اعظم (ص) واقع و قرارداد بسته‌شده و حجم سرمایه‌گذاری آن به مبلغ روز بیش از ۱۰۷ میلیارد تومان است.

مسئول امور سرمایه‌گذاری شهرداری قم ادامه داد: از دیگر پروژه‌ها، پروژه‌ای تجاری اقامتی در بلوار پیامبر اعظم (ص) است که در حال اجرا است؛ در بلوار پیامبر اعظم (ص) در طراحی اولیه توسط مشاورین انواع کاربری‌های تجاری، اقامتی، گردشگری، تفریحی، مسکونی، اداری و فرهنگی مستقرشده است.

وی تصریح کرد: این یک بلوار آئینی مذهبی است و باید نمادی از معماری ایرانی و اسلامی در آن شکل بگیرد و ضوابط خاصی به لحاظ منظر شهری دارد و سرمایه‌گذاران باید آن را رعایت کنند.

معرفت با بیان اینکه در حوزه تفریحی و گردشگری نیز بسته‌های سرمایه‌گذاری در حال آماده شدن است یادآور شد: به‌محض اینکه سرمایه‌گذاران اعلام آمادگی کنند و توانمندی مالی خود را به اثبات برسانند عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به تعریف پروژه‌های مختلف در بلوار پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: در هشت مورد از پروژه‌ها در بخش سرمایه‌گذاری قراردادها در بلوار پیامبر اعظم (ص) تجاری و مسکونی است که یکی از این طرح‌ها دارای یک طبقه تجاری و ۷ طبقه مسکونی است و سرمایه‌گذاران استقبال خوبی از آن داشتند.

کد خبر 512439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.