تجهیز و افتتاح دو سالن پردیس سینمایی جوان در شیراز

شهردار شیراز گفت: با برنامه ریزی انجام شده ظرف دو هفته آینده دو سالن مجموعه سینمایی جوان تجهیز و به مرحله بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، حیدر اسکندرپور از افزوده شدن هزار صندلی سینما به شیراز با بهره‌برداری از پردیس سینمایی جوان خبر داد و اظهار کرد: مجموعه سینمایی جوان در میدان کوزه‌گری دارای پنج سالن سینما است و در مجموع هزار صندلی سینما در این مجموعه نصب می‌شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده ظرف دو هفته آینده دو سالن تجهیز و به مرحله بهره برداری می‌رسد و بقیه سالن‌ها نیز ظرف یکی دو ماه آینده تکمیل می‌شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه ابعاد و گنجایش پنج سالن سینمای این مجموعه با هم متفاوت است، افزود: به همین علت می‌تواند رده‌های مختلف سنی را با پخش فیلم‌های مختلف پوشش دهد و با توجه به وجود بافت مسکونی در اطراف میدان کوزه‌گری می‌توان از سالن‌های مختلف به منظور پخش فیلم برای کودکان و نوجوانان بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه معتقد بودم نباید مردم احساس کنند که، چون این پروژه در منطقه کمتر برخوردار شهر واقع شده، در آن از مصالح و تجهیزات کم کیفیت استفاده می‌شود، افزود: به تیمی که وظیفه تجهیز این مجموعه سینمایی جوان را برعهده دارند گفتم باید اطمینان پیدا کنم که این مجموعه از نظر تجهیزات و دکوراسیون با دیگر مجموعه‌های سینمایی واقع در غرب شیراز و حتی پردیس‌های سینمایی شمال تهران برابری می‌کند.

اسکندرپور تصریح کرد: ما نباید در اجرای پروژه‌های واقع در مناطق کمتر برخوردار اینگونه فکر کنیم که باید کیفیت کار پایین‌تر از دیگر نقاط باشد بلکه ساکنین همه نقاط شیراز برای ما محترم هستند و عزت و شأن مردم همه شهر را یکسان می‌بینیم.

وی گفت: اطمینان می‌دهم پردیس سینمایی جوان یکی از زیباترین و بهترین مجموعه‌ها از نظر سطح تجهیزات خواهد بود.

شهردار شیراز با بیان اینکه احداث مجموعه سینمایی جوان اقدامی ارزشمند است، گفت: به دلیل اینکه هم عملکرد محله‌ای و منطقه‌ای دارد و هم در سطح ملی می‌تواند خوش بدرخشد.

وی افزود: پردیس سینمایی جوان در کنار پارک جوان واقع شده و یک مجموعه کامل را تشکیل می‌دهند. در قسمت بالایی پردیس سینمایی آمفی تئاتر روباز طراحی شده که در بعد از ظهر و شب می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین پشت بام این مجموعه سبز و به بوستان جوان متصل می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 512438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.