ساعت هوشمند Fire Boltt Ninja چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت Fire Boltt مقرون به صرفه‌ترین ساعت هوشمند خود به نام Ninja را در بازار هند عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند Fire Boltt Ninja دارای صفحه نمایش لمسی ۱.۳ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ * ۲۴۰ پیکسل است که یک شیشه محافظ خمیده 2.5D نیز آن را پوشانده است. این محصول گواهی IPX8 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است. ابعاد ساعت هوشمند ذکر شده ۱۰ * ۳۴ * ۴۱ میلی متر و وزن آن ۸۰ گرم است.

ساعت هوشمند Fire Boltt Ninja از هفت حالت ورزشی از جمله بدمینتون، بسکتبال، دوچرخه سواری، فوتبال، دویدن، پرش و پیاده روی پشتیبانی می‌کند و به حسگرهای شتاب سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ و نور مجهز شده است. علاوه بر این، گجت ذکر شده قادر است فشار خون، ضربان قلب و سطح اکسیژن خون افراد را ردیابی کند.

ساعت هوشمند شرکت Fire Boltt از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل‌های اندروید و iOS متصل می‌شود. کاربران به منظور متصل شدن به ساعت هوشمند ذکر شده به یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۵.۰ یا بالاتر و iOS 8.0 یا بالاتر نیاز دارند، آن‌ها از این طریق می‌توانند به تماس‌ها و پیام‌های دریافتی پاسخ دهند.

باتری لیتیوم یون به کار رفته در ساعت هوشمند Fire Boltt Ninja طی ۱۲۰ دقیقه کاملاً شارژ می‌شود و تقریباً پنج روز شارژدهی دارد. این محصول در سه رنگ بژ، مشکی و خاکستری با قیمت ۲۴ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 512429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.