کمالی‌زاده از شهروندان کرجی خداحافظی کرد

شهردار کرج گفت: امروز بعد از ۳۴ ماه رسماً دوره خدمت اینجانب به عنوان خادم مردم در شهرداری کرج به پایان آمد؛ پایانی که لاجرم با ابتلای بیماری کرونای خودم و خانواده همراه شد و شیرینی پیگیری کارها و تلاش در لحظات آخر را از من سلب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کمالی زاده در اینستاگرام خود نوشت:

"تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن
به دمی یا درمی یا قلمی یا قدمی…

امروز بعد از ۳۴ ماه رسماً دوره خدمت اینجانب به عنوان خادم مردم در شهرداری کرج به پایان آمد؛ پایانی که لاجرم با ابتلای بیماری کرونای خودم و خانواده همراه شد و شیرینی پیگیری کارها و تلاش در لحظات آخر را از من سلب کرد!

در این قریب ۳ سال حضورم به عنوان شهردار کرج، تلاش کردیم تا با همکاری پرسنل زحمت‌کش مجموعه مدیریت شهری امر خدمت‌رسانی به مردم متوقف نشود و بحمدالله مشکلات مغلوب همت وثیق خادمان شما شد و افتتاح یک پروژه در هر هفته و تکمیل پروژه‌های معظمی همچون مترو و بزرگراه شمالی کرج برگ زرینی شد در کارنامه‌ی این دوره از مدیریت شهری.

بر خودم وظیفه می‌دانم از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم، شورای شهر پنجم کرج و تمام مسئولین عزیزی که همراه و هم‌قدم ما در تحقق اهداف بلند خدمت‌رسانی بودند سپاسگزاری کنم.

از مردم عزیز و فهیم کرج که مهربانی و لطف خود در حق حقیر را به اوج رساندند و همواره با مشارکت خود در اداره شهر باعث شدند تا انگیزه کار در ما مضاعف شود تشکر می‌کنم و این سرمایه عظیم را قدردانم.

همسر و فرزندانم در این مدت سختی‌های فراوانی را متحمل شدند و بنده را در این مسئولیت خطیر همراه و هم‌دل بودند که زبان من در تشکر از عزیزانم قاصر است.

خدا را بیکران سپاس می‌گویم که توانستم این امانت بزرگ را به حد بضاعت خود به دوش کشم و امیدوارم شهروندان عزیز کاستی‌ها را قلم عفو کشیده و این کمترین را از دعای خیر خود بهره‌مند سازند.

برای مجموعه جدید مدیریت شهری آرزوی توفیق و سربلندی در خدمت به مردم را دارم و رجاء واثق دارم ره چنان روند که رهروان رفتند…"

کوچک مردم کرج
علی کمالی زاده

کمالی زاده از شهروندان کرجی خداحافظی کرد

کمالی زاده از شهروندان کرجی خداحافظی کرد

کد خبر 512413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.