۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
توصیه محسن هاشمی به شورای ششم

رئیس دوره پنجم شورای شهر تهران گفت: تخریب و دعواهای سیاسی بین مسئولان به تضعیف اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی کلیت نظام می‌انجامد؛ امیدواریم که در دوره جدید نیز با نگاهی مثبت و سازنده، انباشت تجربه و دانش در مدیریت شهری، کارآمدی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی امروز (پنجشنبه) در جلسه تحلیف اعضای دوره ششم شورای شهر با اشاره به اینکه این شورا و دولت سیزدهم، امروز در شرایط دشوار اقتصادی و اجتماعی تحلیف و فعالیت خود را آغاز می‌کنند اظهار کرد: همانطور که دولت و شورای قبلی، می‌خواستند در ارزیابی عملکرد و قضاوت درباره آنها، شرایط و مشکلات خاص چهار سال گذشته در نظر گرفته شود، منصفانه است انتظارات از دوره جدید نیز با واقع بینی و در نظر گرفتن محدودیت‌ها و بحران‌های فعلی کشور تعدیل شود و به سختی کار دوستان جدید توجه شود.

وی ادامه داد: کارنامه دوره پنجم مدیریت شهری، شفاف و مشخص است و به صورت مکتوب نیز در روزهای آینده در معرض بررسی و نقد افکار عمومی قرار خواهد گرفت و امیدوارم نقاط مثبت عملکرد این شورا در دوره آینده تداوم یابد و نقاط کاستی جبران شود.

رئیس دوره پنجم شورای شهر تهران اضافه کرد: مهمترین دستاورد شورای پنجم، صیانت از شهر در ابعاد مختلف شهرسازی، محیط زیست، اقتصادی و اجتماعی و به ویژه اجرای تذکرات و رفع نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب و ایجاد شفافیت بود که امیدواریم تداوم یابد.

وی گفت: مهمترین کاستی، تأمین نشدن تجهیزات حمل‌ونقل عمومی بود که امیدواریم با هماهنگی و یکدستی که بین مجلس، دولت، شورا و سایر دستگاه‌های حاکمیتی در این دوره وجود دارد  جبران شود.

رئیس دوره پنجم شورای شهر تهران تاکید کرد: رویه‌ای که بنده شخصاً از ابتدا تا انتها، دوران شورای پنجم، بر اساس الگوی رفتاری و نگرش آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم، تلاش در جهت کاهش تنش و تخریب عملکرد دوره‌های گذشته در شورا و انجام وظایف خود بود، چرا که تخریب و دعواهای سیاسی بین مسئولان به تضعیف اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی کلیت نظام می‌انجامد و امیدواریم که در دوره جدید نیز با نگاهی مثبت و سازنده، انباشت تجربه و دانش در مدیریت شهری، کارآمدی افزایش یابد.

کد خبر 512406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.