کنعانی مقدم: نمایندگان مجلس به وکیل الدوله تبدیل نشوند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: حضور نمایندگان قوی مجلس در ترکیب دولت سیزدهم باعث کاهش سطح کیفی مجلس می‌شود همچنین لازم است نمایندگان مجلس وظایف خود را فراموش نکنند و به وکیل الدوله تبدیل نشوند.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم اظهار کرد: کلکسیونی از مشکلات در مقابل دولت سیزدهم قرار دارد و لازم است رئیسی بر اساس وعده‌های انتخاباتی خود نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم اقدام کند.

وی افزود: مهم‌ترین اولویت رئیسی تشکیل کابینه کار آمد است، لازم است در این راستا نیروهای انقلابی، توان مند و شایسته در کابینه دولت سیزدهم به کار گرفته شود.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: بر اساس وعده‌های انتخاباتی رئیسی دولت سیزدهم ابتدا باید سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت را در خصوص رفع مسائل معیشتی ارائه کند تا مردم افزایش رشد اقتصادی و کاهش قیمت‌ها را در کوتاه مدت احساس کنند.

کنعانی مقدم ادامه داد: استفاده از اعضای دولت احمدی نژاد و نمایندگان مجلس در کابینه دولت سیزدهم قطعاً تبعات فراوانی برای دولت رئیسی خواهد داشت، در ابتدا این احتمال برای مردم مطرح می‌شود که دولت رئیسی دولت سوم احمدی نژاد است.

وی خاطرنشان کرد: حضور نمایندگان قوی مجلس در ترکیب دولت سیزدهم باعث کاهش سطح کیفی مجلس می‌شود، همچنین لازم است نمایندگان مجلس وظایف خود را فراموش نکنند و به وکیل الدوله تبدیل نشوند.

کد خبر 512376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.