مهاجری: مجلس یازدهم هیچ اقدام ارزشمندی انجام نداده است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مجلس یازدهم تا این لحظه به جز ارائه وام‌های کلان و خودروهای دنا پلاس برای نمایندگان هیچ اقدام ارزشمندی انجام نداده و بارها با مصوبات مختلف تنها برای مردم مزاحمت ایجاد کرده است. 

محمد مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار کرد: در حالی که کشور در شرایط فوق العاده‌ای از لحاظ امنیتی قرار دارد، هر طرحی که در راستای ایجاد محدودیت اینترنت مطرح شود افزایش نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به فضای مجلس یازدهم بعید است نمایندگان بتوانند به راحتی از چالش‌هایی که طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی برای مجلس ایجاد کرده عبور کنند همچنین به نظر می‌رسد قالیباف به دلیل معامله‌ای که یک ماه پیش با جبهه پایداری در مجلس انجام داد تا ریاست خود را بر پارلمان یازدهم تثبیت کند قادر به کنترل نمایندگان جبهه پایداری در مجلس نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: اگر طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در اواسط دولت دوازدهم مطرح می‌شد به دلیل اختلافات سیاسی مجلس یازدهم با دولت قابل توجیه بود، اما گویا نمایندگان مجلس یازدهم فراموش کرده‌اند که عمر دولت روحانی به پایان رسیده و تنها با ارائه اینگونه طرح‌ها چالش‌های متعددی را برای دولت رئیسی ایجاد خواهند کرد.

مهاجری یادآور شد: برخی نمایندگان فکر می‌کنند با طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، پیام‌رسان‌ها محدود خواهد شد و در انتخابات‌های پیش رو دغدغه فضای مجازی را نخواهند داشت تا بتوانند به راحتی حاکمیت خود را تمدید کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه مجلس، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی این طرح با حضور ۲۵ عضو تشکیل می‌شود، اما هیچ یک از رؤسای سه قوه در آن حضور ندارند.

این فعال تاکید کرد: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی مانند پوست خربزه زیر پای دولت جدید است زیرا اگر دولت رئیسی به اجرای مصوبه مجلس تن دهد، حاکمیت خود را زیر سئوال برده و در صورتی که از اجرای آن خودداری کند با حمله جناح‌های تندرو مواجه خواهد شد.

مهاجری خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم تا این لحظه به جز ارائه وام‌های کلان و خودروهای دنا پلاس برای نمایندگان هیچ اقدام ارزشمندی انجام نداده و بارها با مصوبات مختلف تنها برای مردم مزاحمت ایجاد کرده است.

کد خبر 512374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.