۱۱ نفر گزینه شهرداری اصفهان هستند

نایب رئیس شورای اسلامی دوره ششم شهر اصفهان گفت: اکنون ۱۱ نفر گزینه شهرداری اصفهان هستند و این امکان وجود دارد که با نظر اعضا افراد دیگر نیز به این جمع اضافه شوند.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جزئیات جلسه فردا (پنج‌شنبه) اعضای شورای ششم شهر اصفهان، اظهار کرد: طبق قانون زمانی که شورای شهر دوره جدید مستقر می‌شود، باید در اولین اقدام فردی را تا تعیین شهردار منتخب به عنوان سرپرست انتخاب کند تا پس از آن شهردار طی فرایند مدنظر انتخاب شود.

وی افزود: شورای شهر یک ماه برای انتخاب شهردار فرصت دارد و پس از آن نیز شاید یک ماه استعلامات و صدور حکم به طول انجامد بنابراین در این مدت شهرداری با سرپرست اداره خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی دوره ششم شهر اصفهان تصریح کرد: جلسه فردا بدین منظور تشکیل شده و سرپرست شهرداری در اولین روز کار شورا انتخاب می‌شود تا با فعالیت سرپرست، اقدامات شهرداری خلاف قانون نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر تصمیم خود را برای انتخاب شهردار گرفته است یا نه، ادامه داد: در مرحله نخست نامزدهای تصدی شهرداری اصفهان برنامه‌های خود را ارائه کرده و اعضای شورا نسبت به انتخاب گزینه مدنظر خود اقدام می‌کنند.

قربانی گفت: اکنون ۱۱ نفر گزینه شهرداری اصفهان هستند و این امکان وجود دارد که با نظر اعضا افراد دیگر نیز به این جمع اضافه شوند و این لیست به نحوی پیش‌بینی شده که ممانعتی برای ارائه برنامه نامزدهای بیشتر این سمت وجود نداشته باشد.

وی درباره نحوه برگزاری جلسات ارائه برنامه توسط نامزدهای شهرداری اصفهان توضیح داد: این جلسات غیرعلنی است اما فردی که انتخاب می‌شود برنامه‌های خود را به‌صورت علنی ارائه خواهد داد.

کد خبر 512343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.