فرماندار اصفهان: شورای ششم از نظر نخبگان شهر استفاده کند

فرماندار اصفهان خطاب به اعضای شورای ششم گفت: شما به عنوان خبرگان شهر توسط مردم انتخاب شدید بدین سبب باید با تکیه بر ظرفیت‌های خود و با استفاده از خرد جمعی و خبرگان دیگر، شرایطی فراهم کنید تا در اصفهان گام‌های بلندی برای توسعه شهر و شهروندی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سیستانی عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهر اصفهان، اظهار کرد: ۹۹۳ نفر در شهر اصفهان برای عضویت در انتخابات شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند که با طی مراحل قانونی واجدین شرایط پس از تأیید صلاحیت و تعیین حوزه‌ها در معرض رأی مردم قرار گرفتند.

وی با اشاره به وجود صلابت و آرامش در انتخابات تمام الکترونیک شورای شهر اصفهان، افزود: این انتخابات با همدلی و همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی خوب پیش رفت و با مشارکت مطلوب مردم، نتایج مدنظر کسب شد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: با وجود سختی‌ها و محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، حدود ۳۵ هزار نفر، دست‌اندرکار اجرای فرایند انتخابات بودند تا انتخابات با حضور مردم شهیدپرور و ایثارگر اصفهان با آرامش هرچه تمام‌تر برگزار شود.

وی ادامه داد: به علت بروز بعضی مشکلات جزئی در ساعات اولیه روز انتخابات که ناشی از نبود شرایط انجام الکترونیکی انتخابات یا سایر مشکلات بود، رأی‌گیری الکترونیکی در بعضی حوزه‌ها با تأخیر انجام شد؛ به دلیل وجود همین مشکلات احتمالی صندوق دستی نیز پیش‌بینی شده بود که در نهایت نتایج نهایی با تجمیع آرا شمارش شد.

سیستانی خاطرنشان کرد: دوست داشتیم مراسم تحلیف اعضای شورای شهر با حضور بزرگان شهرستان و استان و اعضای شورای اسلامی شهر در دوره پنجم و شهردار اصفهان برگزار شود، اما با توجه به توصیه‌هایی که امروز مسئولان بهداشت و درمان داشتند، از تجمع تعداد بیشتر افراد خودداری کردیم.

فرماندار اصفهان خطاب به اعضای شورای ششم افزود: شما به عنوان خبرگان شهر توسط مردم انتخاب شدید بدین سبب باید با تکیه بر ظرفیت‌های خود و با استفاده از خرد جمعی و خبرگان دیگر شرایطی فراهم کنید تا در اصفهان گام‌های بلندی برای توسعه شهر و شهروندی برداشته شود.

کد خبر 512337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.