اثر فیلمساز مشهدی به جشنواره دانمارک رفت

فیلم کوتاه "بی‌دادگاه" به کارگردانی "علی جعفری" و تهیه کنندگی دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در مشهد، به نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کپنهاگ دانمارک راه یافت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دفتر مشهد انجمن سینمای جوانان ایران، "Copenhagen Short Film Festival" جشنواره ای است که از سال ٢٠١٢ در کپنهاگ دانمارک برگزار می شود و فیلم های کوتاه منتخب سراسر جهان را در معرض دید مخاطبان قرار می دهد.

فیلم "بی‌دادگاه" روایتگر داستان مردی است که در زندگی شخصی با اطرافیانش دچار مشکل شده و با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند.

بازیگران این فیلم کوتاه را "علیرضا سوزنچی، علیرضا روان‌دل، شهریار برزگر، علی قوی، فربد تاجیک، محمد گلزاری، کوروش یادگاریان، ویدا هاشمیان و امیررضا منصوری" تشکیل می دهند.

دیگر عوامل این فیلم شامل نویسنده "محمدرضا جعفری"، مدیر تصویربرداری "احسان غفوریان"، دستیاران تصویر "عابد صفار و علی طلوع"، صدابردار "حسن بلالی"، مدیر تولید "سهراب سلطانی"، تدوینگر "محمدصادق دهقانپور"، طراحی و ترکیب صدا "مصطفی ملک"، طراح صحنه و لباس "سعید عملی"، موسیقی "مصطفی ملک"، گریم "نازنین صدقی" و گرافیست "مهدیه کرمانی" می شود.

نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کپنهاگ از ۶ تا ۱۰ اکتبر ٢٠٢١ (۱۴ تا ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰) در مکانها و سینماهای مختلف پایتخت دانمارک برگزار می شود.

کد خبر 512307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.