عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ مردادماه

در این بسته خبری از نورپردازی کمربند شمالی ایلام تا زنده گیری تعداد ۲۷۱ قلاده سگ و زیرسازی و آسفالت جاده نظامی خرمشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

تعریض در نقاط پرترافیک آمل

حمید هاشمی، شهردار آمل گفت: با همکاری شهروندان و تعامل سپاه کربلای مازندران، در راستای کاهش ترافیک مراکز اصلی تردد در شهر آمل و با پایان تعریض خیابان دفاع مقدس آفتاب ۲۷( بانک خون) و آفتاب ۲۹، به ارزش تقریبی ۶۵۰ میلیارد ریال، مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع آزادسازی و به معابر شهری اضافه شد.

راه‌اندازی جایگاه CNG شهرداری دو گنبدان

مسعود ظفری، شهردار دو گنبدان گفت: جایگاه CNG شهرداری پس از مدت‌ها راه‌اندازی و کار خود را آغاز کرد.

پیشرفت ۱۰ درصدی احداث بوستان ولایت قزوین

سلیمان بهرامی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پروژه احداث بوستان ولایت در منطقه دو شهرداری قزوین تا به امروز ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نورپردازی کمربند شمالی ایلام

طالب صادقیان، شهردار ایلام گفت: ۲۷ میلیارد ریال اعتبار برای روشنایی و نورپردازی کمربند شمالی ایلام هزینه شد.

افتتاح نخستین کارخانه بازیافت زباله آذربایجان‌غربی در بوکان

آیدین رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی از افتتاح نخستین کارخانه بازیافت زباله در بوکان خبر داد.

فعالیت مجدد جایگاه سی‌ان‌جی ساری

پیام ایمانی کولایی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: خط دوم جایگاه سی‌ان‌جی سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری جنب ترمینال دولت پس از دو سال تعطیلی به چرخه ارائه خدمات برگشت.

آسفالت‌ریزی بلوار ۴۵ متری سردار سلیمانی مراغه

شهرام مروتی، شهردار مراغه به آغاز عملیات آسفالت‌ریزی در بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی این شهر اشاره کرد و گفت: در این مسیر طی ۴۵ تا ۶۰ روز آینده حدود ۵۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی می‌شود.

زنده گیری تعداد ۲۷۱ قلاده سگ در اسلامشهر

در تیرماه سال جاری تعداد ۲۷۱ قلاده سگ با رعایت پروتکل‌های بهداشت و درمان توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر از سطح شهر جمع آوری و به مرکز ساماندهی حیوانات بلاصاحب انتقال داده شدند.

نصب سومین ست وسایل بازی در طول یک هفته گذشته در بوستان‌های زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زرند از نصب سومین مجموعه پلی اتیلن طی هفته جاری خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد شور ونشاط و همچنین توزیع متوازن امکانات تفریحی برای کودکان در بوستان شقایق واقع در شهرک رزمندگان در حال نصب است.

عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت جاده نظامی خرمشهر

عملیات اجرایی پروژه زیرسازی و آسفالت جاده نظامی از انتهای بلوار مهر تا کوی طویجات و کوی فیصلی‌ها به طول تقریبی ۳ کیلومتر توسط شهرداری خرمشهر آغاز شد.

کد خبر 512275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.