اصفهان، بدون زاینده‌رود در معرض نابودی و فرونشست است

شهردار اصفهان زاینده رود را دغدغه همیشه؛ از ابتدا تا روزهای آخر مدیریت شهری در دوره پنجم دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"زاینده رود دغدغه همیشه؛ از ابتدا تا روزهای آخر مدیریت شهری در دوره پنجم

درخواست از دکتر روحانی در افتتاحیه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان درباره زاینده رود به عنوان یک حق بشری و گوشزد کردن دوباره اینکه اصفهان و میراث فرهنگی اصفهان، بدون زاینده‌رود در معرض نابودی و فرونشست است. "

نوروزی در پست دیگری نوشت:

" تازه نفس‌ها باز هم به خط شدند

در چهار سال گذشته بیش از ٢٠٠ دستگاه اتوبوس جدید برای شهر اصفهان خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان اضافه شد.

روز گذشته هم ۴۵ دستگاه اتوبوس جدید به ارزش ٢٢٠٠ میلیارد ریال به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان اضافه شد.

علاوه بر خرید این اتوبوس‌ها، در چهار سال گذشته نوسازی اتوبوس‌های فرسوده برای بازگرداندن به چرخه شهر انجام شد و اولین سری اتوبوس‌های بازسازی شده در سطح کشور به اصفهان وارد شد. بازسازی این اتوبوس‌ها به شکلی کاملاً اساسی صورت می‌گیرد و هزینه بازسازی هر دستگاه اتوبوس بین ٢٠٠ تا ۴٠٠ میلیون تومان است.

علاوه بر بحث اتوبوس‌ها، در دیگر بخشهای حمل و نقل عمومی نیز بهسازی و نوسازی‌ها و اقدامات لازم انجام شد. نوسازی صدها دستگاه تاکسی، تکمیل خط یک مترو، آغاز ساخت خط دو مترو، اضافه شدن چند رام قطار برای خط یک مترو با هدف بهبود و سرعت خدمت رسانی به شهروندان، توسعه خطوط بی آر تی، اضافه شدن ١۵٠ ایستگاه اتوبوس در مناطق (هر منطقه ١٠ ایستگاه) با طراحی و امکانات جدید و از همه مهمتر #هوشمندسازی سیستم اتوبوسرانی، مجهز کردن آن به سامانه یکپارچه AFC (سیستم دریافت اتوماتیک بلیط) و AVL (سیستم مکان‌یابی خودکار ناوگان) با اعتباری در حدود ٩٠ میلیارد تومان به عنوان اولین شهر کشور و مجهز کردن بخشی از تاکسی‌ها به سامانه اصکیف برای پرداخت الکترونیک در شرایط کرونا از اقداماتی بود که در حوزه بهبود حمل و نقل عمومی انجام شد تا اعتماد و رضایت مردم به حمل و نقل عمومی افزایش یابد و کاهش ترافیک و آلودگی هوا را در بلندمدت شاهد باشیم. "

اصفهان، بدون زاینده‌رود در معرض نابودی و فرونشست است

اصفهان، بدون زاینده‌رود در معرض نابودی و فرونشست است

اصفهان، بدون زاینده‌رود در معرض نابودی و فرونشست است

کد خبر 512131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.