معرفی گزینه نهایی مربیگری ذوب‌آهن تا هفته آینده/انتظارمان از حسینی کسب حداقل ۲۰ امتیاز بود

مدیر عامل ذوب آهن گفت: من نیز مانند دیگر اعضای هیئت مدیره مخالف ادامه همکاری حسینی بودم. نیم فصل که با ایشان مذاکره کردیم انتظارمان این بود که از ۴۵ امتیاز ممکن حداقل ۲۰ امتیاز تا پایان فصل کسب کند که کادر فنی سابق به این مهم نرسید.

به گزارش ایمنا، مجتبی فریدونی در خصوص قطع همکاری با مجتبی حسینی اظهار کرد: در جلسه هیئت مدیره اعضا به نتیجه رسیدند که با حسینی قطع همکاری شود چرا که انتظاراتی که از ایشان داشتیم برآورده نشد. حسینی در ۱۵ بازی نیم فصل دوم ۱۵ امتیاز گرفت که راضی کننده نبود. در واقع هر بازی ذوب آهن یک امتیاز کسب کرده است و اعضای هیئت مدیره انتظارات بیشتری از وی داشتند.

وی با اشاره به نظر شخصی خود در خصوص ادامه همکاری مجتبی حسینی افزود: من نیز مانند دیگر اعضای هیئت مدیره مخالف ادامه همکاری حسینی بودم. نیم فصل که با ایشان مذاکره کردیم انتظارمان این بود که از ۴۵ امتیاز ممکن حداقل ۲۰ امتیاز تا پایان فصل کسب کنند که کادر فنی سابق به این مهم نرسید.

فریدونی در خصوص گزینه‌های احتمالی باشگاه ذوب که عنوان می‌شود شامل افرادی همچون جواد نکونام، ساکت الهامی، محمد ربیعی و منصور ابراهیم زاده هستند گفت: هیچکدام از گزینه‌های اشاره شده را تأیید نمی‌کنم. گزینه نهایی پس از بحث و بررسی هیئت مدیره از سوی باشگاه اعلام می‌شود.

وی با اشاره به زمان انتخاب سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: امیدوارم تا هفته آینده و روزهای یک شنبه یا دوشنبه گزینه نهایی معرفی شود تا برای فصل بعد زمان را از دست ندهیم و پس از انتخاب سرمربی بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.

کد خبر 512035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.