تاکید اوحدی بر ضرورت تسریع واکسیناسیون ایثارگران

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت تسریع واکسیناسیون ایثارگران گفت: با شیوع موج جدید کرونا و نوع جدید این ویروس شاهد افزایش میزان سرایت آن هستیم و لازم است پیگیری‌های لازم برای افزایش سرعت واکسیناسیون ایثارگران عزیز در برابر این بیماری انجام شود.

به گزارش ایمنا به نقل ایثار، سعید اوحدی روز سه‌شنبه در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: مشکلات و مسائل مربوط به ایثارگران باید در حوزه‌های تخصصی نیز تفکیک شوند و به عنوان مثال مشکلات خانم‌های ایثارگر باید به صورت مجزا احصا و مورد بررسی قرار بگیرند تا با سرعت بهتری برطرف شوند.

وی افزود: بانوان ایثارگر اعم از مادران، فرزندان و همسران گرامی شهدا، همسران جانبازان و آزادگان نیز سختی‌ها و مشکلات زیادی را متحمل شده‌اند و سهم بسیار مهمی در فداکاری‌ها و ایثارگری‌های عزیزان خود دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری جلسه هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با وجود همه سختی‌ها و مشکلات مقدمات برگزاری جلسه هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران مربوط به سال ۱۳۹۹ مهیا شد و در این مسیر شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی بسیاری از عزیزان و همکاران بودیم. به عنوان نمونه تنها در مجموعه سازمان اقتصادی کوثر مجامع بیش از ۴۰ شرکت برگزار شد که کاری بسیار فشرده بود و انجام آن نشان‌دهنده ظرفیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.

اوحدی افزود: خوشبختانه در صورت‌های مالی مشکلی وجود نداشت و گزارش صورت‌های مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطلوب ارزیابی شد.

کد خبر 512034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.