دشمن با ابزار رسانه‌ای درصدد آسیب رساندن به بنیان خانواده است

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، گفت: دشمن با ابزار رسانه‌ای، جنگ فرهنگی تمام عیاری علیه خانواده‌ها به راه انداخته و از هر فرصتی برای آسیب و هجمه به بنیان خانواده استفاده می‌کند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی نهاجا، سرتیپ خلبان مهدی هادیان در همایش امر به معروف و نهی از منکر نهاجا با بیان اینکه ما در حوزه جنگ نرم و حوزه عفاف و حجاب شرایط خاص و ویژه ای داریم، گفت: همواره توجه به امر به معروف و نهی از منکر مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است بوده است.

وی افزود: آنچه که مسلم است ارتش ما ارتش معنویت محور است و این کار و مسؤولیت ما را در حوزه مباحث معنویت و عفاف و حجاب دوچندان کرده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه امر به معروف نهی از منکر یک معنای عام دارد ادامه داد: عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در کوی‌های سازمانی ما به عنوان یکی از مولفه‌هایی است که میزان معنویت خانواده‌های ما مورد سنجش قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ابزار رسانه‌ای، جنگ فرهنگی تمام عیاری علیه خانواده‌های ما به راه انداخته و از فرصتی استفاده می‌کند که به بنیان خانواده لطمه و هجمه وارد کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: دشمن تمام نیروها و امکانات خود را به کار گرفته تا دستاوردی در حوزه جنگ نرم علیه خانواده‌ها داشته باشد ولی به یاری خداوند متعال و ماه محرم و صفر همه برنامه‌های فرهنگی که دشمن روی آن برنامه ریزی کرده در این ایام به ویژه ماه محرم نقش بر آب می‌شود.

سرتیپ هادیان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مختص به سازمان و یا نهاد خاصی نیست، افزود: این کار یک وظیفه همگانی است و هر کس در هر مسؤولیت و پستی باید به وظیفه ذاتی خود عمل کند دارد و در این راستا نگاه ما باید در عرصه جنگ نرم معنوی باشد.

کد خبر 512028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.