قتل همسر بعد از طلاق

کشف اسلحه قاچاق، قتل همسر بعد از طلاق، مرگ پسر جوان با سیانور، حریق مرگبار وانت بار و سقوط مرگبار ام وی ام در دره را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه از کشف ۸۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری و یک هزار و ۶۵۹ عدد فشنگ در سطح استان خبر داد.

حسن حیدری اظهار کرد: طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به مدت ۷۲ ساعت توسط مأموران پلیس امنیت عمومی در سطح استان اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح ۴۴ قبضه سلاح جنگی و ۳۷ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و جمع‌آوری شد و یک هزار و ۶۵۹ عدد انواع فشنگ سلاح‌های جنگی و شکاری کشف و ۴۳ نفر نیز در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه گفت: مأموران ترمینال شهید کاویانی حین گشت‌زنی در محوطه پایانه و بازدید از انبارها به چند بسته مشکوک برخورد و آنها را مورد بازرسی قرار دادند و در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال نیز کشف شد.

قتل همسر بعد از طلاق

زن جوان که خودروی پژو ۲۰۷ خود را به یک مشاور داده بود تا شوهرش را از طلاق منصرف کند وقتی متوجه شد پرونده به نفع وی تمام نشده، می‌خواست خودرواش را پس بگیرد اما به قتل رسید.

زن جوانی با حضور در اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت از ناپدید شدن خواهرش خبر داد و گفت: مهناز پرستار یکی از بیمارستان‌های پایتخت است، او سه فرزند دارد که دو تا از آنها دوقلو هستند، چند وقتی است که با شوهرش اختلاف دارد و این اختلافات روز به روز بیشتر می‌شد، در نهایت کارشان به دادگاه و طلاق کشید و شوهرش درخواست طلاق داده و خواهرم سر این موضوع خیلی ناراحت بود.

وی ادامه داد: خواهرم زندگی‌اش را دوست داشت و با اینکه مدتی است از همسرش جدا زندگی می‌کند و بچه‌ها با او هستند، اما واقعاً دلش می‌خواهد که به خانه بازگردد و آشتی کند، اما شوهرش به این جدایی اصرار داشت و مهناز برای بازگشت به زندگی‌اش حتی با یک مشاور هم صحبت کرده بود و مشاور به او قول داده بود که کاری کند تا به زندگی‌اش بازگردد، اما این گونه نشد.

با اعتراف قاتل، به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، محمود در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد. از سویی کارآگاهان جنایی راهی محل دفن جسد شده و جسد زن جوان را کشف کردند. با توجه به اینکه زن جوان در پرند به قتل رسیده است، پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای مربوطه به دستور بازپرس جنایی ارسال خواهد شد.

مرگ پسر جوان با سیانور

قتل با سیانور در باقرشهر اتفاق افتاد، قتل با سیانور توسط پدر و پسر رخ داد، متهم پرونده قتل با سیانور فرار کرده است.

مرد میانسالی با با اورژانس تماس گرفت و گفت دوست پسرش به نام ایمان که مهمان خانه‌شان در باقرشهر بوده، تشنج کرده و حالش بد است.

با این تماس مأموران اورژانس به خانه این مرد رفتند و با پیکر بی‌جان ایمان ۳۰ ساله روبرو شدند، اما در آن خانه خبری از مردی که با پلیس تماس گرفته بود نبود.

با مرگ مشکوک ایمان جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بررسی پرداخت، همسایه‌ها گفتند آن روز ایمان میهمان خانه پدر و پسر به نام‌های مصطفی و مرتضی بوده است و آنها بلافاصله بعد از مرگ میهمان‌شان خانه را ترک کرده‌اند.

وقتی پزشکی قانونی علت مرگ ایمان را مصرف قرص سیانور اعلام کرد، پرونده رنگ و بویی جنایی به خود گرفت و پلیس مصطفی ۳۰ ساله را که دوست صمیمی قربانی بود بازداشت کرد. اما دریافت پدر وی به افغانستان گریخته است و ردی از وی به دست نیامد، قضات دادگاه جلسه را به روزهای آینده موکول کردند تا مصطفی به دادگاه احضار شود.

راننده وانت در آتش سوخت

فرمانده قرارگاه پلیس راه استان از واژگونی خودروی حامل سوخت در جاده هشتبندی و مرگ راننده آن خبر داد.

نیکبخت افزود: یک دستگاه نیسان حامل سوخت قاچاق در مسیر هشتبندی به سیریک واژگون شد و راننده آن در میان شعله‌های آتش جان خود را از دست داد، علت این سانحه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت سرعت غیرمجاز و عدم تعادل و کنترل به علت حمل گازوئیل گزارش شده است.

وی ادامه داد: گسترش تردد غیر ایمن خودروهای حامل سوخت قاچاق به علت افزایش بهای سوخت در جاده‌های استان به ویژه حوزه شرق، موجب افزایش سوانح جاده‌ای و رقم خوردن صحنه‌های دردناک ناشی از مرگ سرنشینان در میان شعله‌های آتش شده است.

فرمانده قرارگاه پلیس راه استان فوت سرنشین این سانحه را چهاردهمین مرگ سال جاری در سوانح خودروهای حامل سوخت قاچاق اعلام کرد.

سقوط مرگبار ام وی ام در دره

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از سقوط سواری ام وی ام به داخل دره در مسیر جاده سایت روستای وردیج به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و فوت راننده آن خبر داد.

احسان مؤمنی اظهار کرد: یک دستگاه سواری ام وی ام که در مسیر جاده سایت روستای وردیج در حال حرکت بوده به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از راه خارج شده و به داخل دره سقوط می‌کرد.

وی افزود: پس از این انحراف و سقوط به دره و در اثر شدت ضربات وارد شده راننده سواری ام وی ام که فردی مذکر حدوداً ۵۰ ساله بوده در محل حادثه فوت کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: بلافاصله تیم گشتی و کارشناسی منطقه ۲۲ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند و عوامل اورژانس و آتش نشانی جسد این فرد را به بالای مسیر و راه منتقل کردند.

وی تصریح کرد: رانندگان عزیز در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه در سطح معابر حرکت کنند که در صورت مشاهده خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کد خبر 512017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.