عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ مردادماه

در این بسته خبری از بهره برداری از ۱۲ طرح شهری قزوین تا آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی خرمشهر و تدوین طرح‌ تفصیلی برای ١٨ محله نقده را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

بدهی ۶۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج

حشمت‌اله صیدی، شهردار سنندج گفت: سال ۹۶ بدهی شهرداری ۱۲۰ میلیارد تومان بود که خوشبختانه این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۶۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

تدوین طرح تفصیلی شهر نقده برای ١٨ محله

سیدمحسن حمزه لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: مطالعات تهیه طرح تفصیلی شهر نقده در جنوب استان در چارچوب طرح جامع انجام شده و برای ١٨ محله شهری به همراه پنج محدوده نیازمند بازآفرینی شهری تدوین شد و به تصویب رسید.

بهره‌برداری از کارخانه شن و ماسه نهاوند

محمد حسین پور، شهردار نهاوند از راه اندازی کارخانه شن و ماسه این شهر خبر داد و گفت: این واحد با هزینه چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان احداث و بهره برداری شده است.

بهره برداری از ۱۲ طرح شهری قزوین

۱۲ طرح حوزه مدیریت شهری قزوین روز سه شنبه به مناسبت دهه امامت و ولایت در مراسمی به شکل ویدئو کنفرانس با ۹۳۱ میلیارد ریال با حضور جمعی از مسؤولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

۳۸ میلیارد ریال صرف پروژه‌های عمرانی قوچان شده است

جلال حسن‌زاده، شهردار قوچان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۱۲ پروژه عمران شهری ۳۸ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رنگ‌آمیزی معابر اردکان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال

احمد شفیع زاده، شهردار اردکان گفت: عملیات رنگ آمیزی سنگ جدول‌های معابر اصلی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط پیمانکار مربوطه آغاز شده است.

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی خرمشهر

رانندگان تاکسی خرمشهر جهت دریافت واکسن کرونا باید به محل‌های تزریق واکسن مراجعه کنند.

اجرای بیش از ۳۵ هزار مترمربع سنگفرش در معابر شهری پره‌سر

شهرام شهابی، شهردار پره‌سر گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر حدود ۳۵ هزار و ۲۰۰ مترمربع از پیاده‌روهای این شهر سنگفرش و موزائیک‌کاری شده است.

بهره‌برداری از پارک بازار سیرجان

سایت جمعه بازار یا پارک بازار سیرجان روز دوشنبه به همراه چند طرح دیگر شهرداری این شهر از جمله محل نگهداری سگ‌های بلا صاحب بهره برداری و ساخت سوله بازیافت و نیز ساختمان مصلای آرامستان این شهر نیز آغاز شد.

جدول گذاری و ساخت پایه‌های زمین چمن مصنوعی شهرداری زرند

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند از آغاز عملیات جدول گذاری و ساماندهی اطراف زمین چمن مصنوعی شهرداری زرند داد و با اعلام اینکه یکی از مطالبات جوانان و نوجوانان شهر و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ایجاد و راه اندازی زمین چمن برای انجام فعالیت‌های ورزشی می‌باشد گفت: یکی از اهداف و رویکردهای این شهرداری، توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر و همگانی کردن ورزش است.

کد خبر 512005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.