پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در غرب اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی نسبتا ناپایدار در اصفهان پیش‌بینی می‌شود و آسمان در این مدت نیمه ابری و وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک محلی است و احتمال بارش‌های خفیف در استان پیش‌بینی می‌شود.

حجت الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی اواخر هفته جاری در استان اصفهان، اظهار کرد: در اکثر مناطق، آسمان کمی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: در ساعات بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود که در نیمه شرقی استان همراه با گرد و خاک محلی خواهد بود و تا اواخر هفته با گذر موج ناپایدار ضعیف احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق جنوبی و غربی استان وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا دو درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: کاشان ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شوند.

کد خبر 511950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.