۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
سمنان حال و هوای محرم گرفت

رئیس‌ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان طراحی و ساخت المان های ویژه ماه محرم در کارگاه زیباسازی این سازمان خبر داد.

سید محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) و به منظور فضاسازی در مکان‌های عمومی و افزایش صفای معنوی در سطح شهر، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری طراحی و ساخت المان‌های ویژه ماه محرم را در برنامه کاری خود قرار داده است.

وی افزود: تبلیغات عاشورایی و مذهبی می‌تواند تأثیرات قابل توجهی را در اذهان شهروندان ایجاد کند و همچنین همراهی چهره شهر با باورهای مذهبی شهروندان به ایجاد حس تعلق بیشتر نیز کمک می‌کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساخت و نصب المان‌های حجمی مختلف، برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره حادثه عظیم کربلا را مهم ارزیابی کرد و گفت: با استفاده از طراحی‌ها و جانمایی مناسب جهت نصب این المان‌ها در محل‌های قابل مشاهده، شاهد استقبال خوب شهروندان در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی هستیم.

قاسمی خاطر نشان کرد: المان‌های ساخته شده برای دو ماه محرم و صفر در سطح شهر سمنان نصب می‌شود تا شور و حماسه حسینی در قالب‌های نمادین همچون نقش و حجم متجلی شود.

کد خبر 511935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.