دو خودروی عملیاتی به ناوگان آتش نشانی شهرکرد اضافه شد

رئیس سازمان آتش و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: دو خودروی عملیاتی به ناوگان آتش نشانی این شهر اضافه شد.

عنایت الله راهنورد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در مدت حدود ۱۴ ماه فعالیت در آتش نشانی شهرکرد، دو خودروی عملیات پیشروی برای پوشش امدادی تصادفات و داخل شهری به ناوگان اضافه شد.

وی افزود: اخذ مجوز برای احداث ایستگاه آتش نشانی واقع در خیابان اقبال لاهوری که زمین هم برای آن دریافت شد از دیگر اقدامات آتش نشانی است.

رئیس سازمان آتش و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: با توجه به نبود نردبان بلند در این واحد آتش نشانی این موضوع در اولویت قرار گرفت، زیرا در گذشته آمار ساختمان‌های بلند مرتبه به مرکز داده نشده بود، اما اکنون جزء اولویت قرار گرفته تا بتوانیم در حوادث بهترین خدمات را ارائه کنیم.

وی با اشاره به اقداماتی که برای پرسنل و ارتقای امنیت کارکنان انجام شده، خاطرنشان کرد: برای نیروهای شرکتی آزمون برگزار شده و در حالا تبدیل وضعیت آنها هستیم.

راهنورد با اشاره به ارتقای امنیت ساختمان‌ها، مراکز و پاساژها عنوان کرد: برگزاری مانور برای مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و شناسایی مناطق دارای ریسک بالا نیز انجام شد که در همین راستا به دستگاه‌های اجرایی که دارای نواقصی بودند، هشدار لازم داده شد.

کد خبر 511867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.