بهره‌برداری از ۳۶۸ میلیارد ریال پروژه‌های سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: ۳۶۸ میلیارد ریال پروژه‌های سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری آماده افتتاح است.

محمد فیض در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه‌های ساماندهی خیابان آمادگاه با هزینه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، ساماندهی خیابان سید علیخان با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ساماندهی خیابان عباس‌آباد با هزینه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جمله اقدامات انجام شده سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری است.

وی افزود: ساماندهی پیاده روهای خیابان سپه با هزینه چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، پیاده‌رو سازی خیابان مطهری حدفاصل پل آذر تا سی و سه پل، پیاده رو سازی خیابان پنج رمضان، ساماندهی گذر استیفن، ساماندهی خیابان نظر میانی، ساماندهی گذر میرعماد، ساماندهی دیواره‌های تخت فولاد مجاور خیابان آزادگان، ساماندهی خیابان امام حسین (ع) و فاز نخست پروژه میدان امام علی (ع) تا میدان امام (ره) انجام شده و آماده بهره‌برداری است.

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بودجه این سازمان در سال جاری یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال در ۵۳ ردیف اقدام است، تصریح کرد: ۴۰ ردیف از ۵۳ ردیف ذکر شده بودجه عمرانی است و به عبارتی ۷۴۳ میلیارد ریال بودجه این سازمان در ۴۰ ردیف عمرانی است.

وی ادامه داد: ۱۳ ردیف از ۵۳ ردیف اقدام سال جاری سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری به مبلغ ۵۱ میلیارد ریال، بودجه پروژه‌های برنامه‌ریزی و مطالعاتی در بافت ناکارآمد است که در این راستا ۹ دفتر تسهیل‌گری اقدام می‌کنند و چهار قرارداد مطالعه پروژه‌ای نیز وجود دارد.

فیض با بیان اینکه بودجه غیرعملیاتی سازمان نوسازی در چهار ردیف با اعتبار ۲۳۳ میلیارد ریال است، تصریح کرد: بودجه‌های عمرانی در مباحث کف سازی، مرمت، احیا در گذرها، میدان‌ها و دیگر نقاط است و بودجه‌های مطالعاتی و برنامه‌ریزی شامل مباحث تسهیل‌گری و نهادهای توسعه محله، دفاتر بازآفرینی محلات و کارهای مطالعاتی است.

کد خبر 511861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.