۲۷۰۰ راننده حمل و نقل عمومی آستارا در انتظار تزریق واکسن کرونا

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری بندر آستارا گفت: حدود چهار ماه پیش، اسامی دو هزار و ۷۰۰ راننده حمل و نقل عمومی این شهر به شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارسال کرده ایم و رانندگان در نوبت دریافت واکسن کرونا هستند.

غلامرضا مصاحب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا، حدود ۴۰۰ دستگاه تاکسی شهری، یک هزار و ۲۵۰ دستگاه تاکسی تلفنی، ۷۲ دستگاه تاکسی بی‌سیم، حدود ۱۶۸ دستگاه تاکسی خطوط زیر ۳۰ کیلومتر و ۶۰۰ دستگاه خودروی حمل و نقل بار درون شهری فعال است.

وی افزود: رانندگان تاکسی در همه‌گیری بیماری کووید _۱۹ به دلیل ارتباط مستقیم با تعداد زیادی از مسافران بیشتر در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از یکصد نفر از رانندگان تاکسی در آستارا به این بیماری مبتلا شده‌اند و متأسفانه دو نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: حدود چهار ماه پیش، اسامی دو هزار و ۷۰۰ راننده این سازمان را به شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارسال کرده‌ایم و رانندگان در نوبت تزریق واکسن کرونا هستند.

وی گفت: تاکسیرانان در ایام شیوع کرونا همواره در محیط کوچک و تنگ تاکسی با طی کردن مسافت‌های طولانی، فشار کاری و استرس زیادی را تحمل می‌کنند به همین دلیل از مسئولان انتظار داریم هر چه سریع‌تر این قشر آسیب پذیر را در برابر ابتلای کرونا واکسینه کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 511835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.