افتتاح فاز دوم آزادراه شرق اصفهان موجب تسهیل در حمل و نقل بار و مسافر می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: افتتاح فاز دوم آزادراه شرق اصفهان به طول ۸ کیلومتر تکمیل بخش مهمی از حلقه مفقوده کریدور آزادراهی شمال-جنوب کشور است که موجب تسهیل در حمل و نقل بار و مسافر استان‌های شمالی کشور به استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اسلامی در اینستاگرام خود نوشت:

"در روزهای پایانی دولت دوازدهم در سفر نیمروزی به استان اصفهان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲.۱۷۰ میلیارد ریال؛ افتتاح ۸ کیلومتر از بخش پایانی آزادراه شرق اصفهان، بازدید از محله حصه و مجتمع خدماتی بین‌راهی نطنز، آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح سایت شهید احمدی روشن انجام شد.

افتتاح فاز دوم آزادراه شرق اصفهان به طول ۸ کیلومتر (بخش پایانی آزادراه شهید سردار حجازی به همراه اتصال جاده اصفهان- نائین در کریدور شرقی- غربی کشور به آزادراه شرق اصفهان) تکمیل بخش مهمی از حلقه مفقوده کریدور آزادراهی شمال-جنوب کشور است که موجب تسهیل در حمل و نقل بار و مسافر استان‌های شمالی کشور به استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد می‌شود.

بازدید از منطقه محروم و حاشیه‌نشین شرق اصفهان (محله حصه) انجام و دستورات لازم در راستای رفع مشکلات و بهبود وضعیت ساکنین این محله صادر شد.

بازدید از مجتمع خدماتی بین‌راهی نطنز و صدور دستورات لازم در راستای تسریع اجرای پروژه و آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح سایت شهید احمدی روشن با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال که موجب تسهیل در حرکت‌های گردشی و دسترسی ایمن به مجتمع و ایجاد دسترسی ایمن از آزادراه کاشان- اصفهان به جاده قم نطنز و بالعکس می‌شود، از دیگر پروژه‌ها بود. "

افتتاح فاز دوم آزادراه شرق اصفهان موجب تسهیل در حمل و نقل بار و مسافر می شود
 

کد خبر 511827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.