بازدید ایمنی آتش نشانی کاشان از ۳۹ مرکز خدمات عمومی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان کاشان گفت: کارشناسان بخش پیشگیری سازمان از ۳۹ مرکز عمومی -خدماتی تحت نظر اداره بهزیستی شامل مراکز توانبخشی، ترک اعتیاد و مشاوره بازدید و بررسی لازم را به عمل آوردند.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: در این بازدیدها، وضعیت ایمنی مراکز و محیط‌های پیرامونی شامل: سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، سیستم‌های اطفا حریق، خاموش کننده‌های دستی، انبارها، تأسیسات، موتورخانه‌ها و وضعیت راه‌های خروج بررسی و نواقص و معایب احصاء و دستورالعمل‌های ایمنی جهت رفع آنها با توجه به اهمیت ایمنی اماکن عمومی، ابلاغ شد.

پیراسته افزود: گروه‌های کارشناسی سازمان با استفاده از چک لیست‌های مربوطه با بیش از چهل آیتم، وضعیت ایمنی این اماکن را طی یک بازه یک ماهه بررسی و ارزیابی کرده‌اند و امید است که با همکاری متقابل در جهت ایمن سازی این مراکز که مراجعه کنندگان خاص را پوشش خدماتی می‌دهند، اقدامات مؤثر صورت پذیرد.

مدیر عامل سازمان ضمن اهمیت رعایت نکات ایمنی عمومی و آتش نشانی در این مراکز گفت: هدف از این اقدامات افزایش ضریب ایمنی اماکن عمومی شهرستان در جهت پیشگیری و کاهش خسارات حوادث احتمالی و تهیه بانک اطلاعات ایمنی اماکن عمومی شهر کاشان است.

کد خبر 511822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.