واژگونی خودرو سه مصدوم بر جای گذاشت

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تصادف شدید یک دستگاه خودرو سواری در حاشیه جاده شیراز به سروستان منجر به مصدومیت سه سرنشین این خودرو شد.

محمد هادی قانع در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه وقوع این حادثه توسط شاهدان ساعت ۷:۴۴ صبح روز گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد، اظهار کرد: با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ به محل حادثه در جاده شیراز - سروستان اعزام شدند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو سواری پراید به هنگام حرکت در مسیر به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با موانع حاشیه بزرگراه، واژگون و متوقف شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: به دنبال این حادثه هر سه سرنشین خودرو به شدت مصدوم شدند به طوری که سرنشین زن ۶۰ ساله در داخل خودرو گیر کرد و راننده میانسال و یکی از سرنشینان (خانم ۳۵ ساله) خودرو که دچار آسیب دیدگی شدید شده بودند قبل از رسیدن نیروهای امدادی، با کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو بیرون آورده شدند.

قانع با اشاره به اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از ایمن سازی اولیه و ایجاد ترافیک مصنوعی توسط خودروهای آتش نشانی به دو گروه تقسیم شدند، ادامه داد: گروه اول پس از قطع جریان برق خودرو با استفاده از یک رشته لوله آب‌رسان، از آتش سوزی احتمالی خودرو جلوگیری به عمل آوردند.

وی افزود: همزمان گروه دوم نیز با تجهیزات ویژه نجات، زنی که در داخل خودرو گیر کرده بود را خارج کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: علت بروز این حادثه هم اکنون توسط پلیس راهور در حال بررسی است.

کد خبر 511784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.