عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ مردادماه

در این بسته خبری از آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل ونقل بجنورد تا ساخت بیش از یک میلیون مسکن ملی و تلاش ۱۴ ماهه شهردار شاهرود برای ایجاد آرامش را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

رنگ آمیزی ۹۰۰ مترمربع از سرعتکاه‌های شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰۰ مترمربع از سرعتکاه‌های سطح شهر رنگ آمیزی شده و حدود ۲۰ سرعت کاه جدید نیز بنا به درخواست‌های مردمی در سطح شهر احداث شده است.

واکسیناسیون ۳۵۰۰ راننده شهرداری ساری

با پیگیری‌های شهرداری ساری، واکسیناسیون ۳ هزار و ۵۰۰ راننده حمل و نقل درون شهری علیه ویروس کرونا آغاز شد.

مهار آتش‌سوزی یک کارگاه تولیدی در دماوند

ابوطالب عرب نوکنده، مدیر اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند از مهار حادثه آتش سوزی یک کارگاه تولید نوار تفلون در این شهر بعد از تلاش سه ساعته خبر داد.

ایمن‌سازی چشمه کیله شهر تنکابن

مسعود ردایی، شهردار تنکابن از ایمن سازی رودخانه چشمه کیله این شهر خبر داد.‏

آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی بجنورد علیه کرونا

حمیدرضا شافعی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد با اعلام این مطلب گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مرکز بهداشت شهرستان، اولین دور واکسیناسیون به ظرفیت ۵۰۰ دوز، از ۱۰ مردادماه آغاز شد.

تلاش ۱۴ ماهه شهردار شاهرود برای ایجاد آرامش

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شهردار خلاق، خوش فکر، ایده پرداز و به‌روز می‌تواند با کمک معاونان و کارشناسان مدیریت شهری و شناسایی مزیت‌ها و نقاط قوت شهر و برنامه‌ریزی مناسب، برای شهروندان محیطی جذاب همراه با حس رفاه و آرامش را فراهم کند، عنوان کرد: در این مدت ۱۴ ماهه تمام تلاشم را کردم تا با همکاری کارکنان شهرداری حس آرامش را به مردم شاهرود هدیه دهم.

کنترل هوشمند ترافیک شهریار

بهروز کاویانی، شهردار شهریار گفت: مرکز کنترل و مدیریت ترافیک شهرداری شهریار گامی بلند در جهت بهبود و روان‌سازی ترافیک، کنترل هوشمند تقاطع‌ها، کنترل هوشمند چراغ‌های راهنمایی و رانندگی همچنین مدیریت ناوگان حمل و نقل شهری است.

ساخت بیش از یک میلیون مسکن ملی

محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۷۰ هزار واحد اقدام ملی مسکن برنامه‌ریزی شده است، گفت: یکی از مشکلات پروژه‌ها تأخیر در روند صدور پروانه‌های ساختمانی است.

استمرار عملیات ضدعفونی ادارات و معابر عمومی اسلامشهر

در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، عملیات ضد عفونی ادارات و معابر عمومی اسلامشهر در حال انجام است و در این راستا شهرداری اسلامشهر تا به حال نسبت به ضدعفونی نواحی منطقه یک، ضد عفونی CNG دارالسلام، معابر منطقه ۲، شهرداری منطقه ۴، شهرداری منطقه ۵، ورزشگاه مسکن مهر و همچنین برخی از مراکز عمومی اقدام کرده است.

کد خبر 511747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.