ممنوعیت ورود ناوگان اتوبوسرانی به هسته مرکزی تبریز تا ۱۵ روز آینده

با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و در جهت جلوگیری از شیوع این ویروس، ورود اتوبوس‌های شرکت واحد به هسته مرکزی شهر از امروز تا ۱۵ روز آینده ممنوع شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان و در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از امروز _دوشنبه ۱۱ مردادماه_ به مدت ۱۵ روز ورود اتوبوس‌های شرکت واحد به هسته مرکزی شهر ممنوع است.

با توجه به اینکه اتوبوس‌ها نمی‌توانند به پایانه‌های موجود در مرکز شهر مراجعه کنند، مسیرهایی جایگزین برای تردد آنها در نظر گرفته شده است

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه‌های خاقانی، میدان شهدا و پایانه جمهوری اسلامی از مبدا پل قاری به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی غربی و مسیر ۱۰۷ خیام از مبدا میدان باغ فجر به سمت انتهای مسیرها و بالعکس خدمات دهی می‌کنند.

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه محققی شرقی شامل (خطوط ۱۲۶- ۱۰۶- ۱۵۱- ۱۰۵و ۱۰۴) از مبدا خیابان مصلی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس و اتوبوس‌های خطوط ۱۰۲ و ۱۰۳ از مبدا چهار راه شهید بهشتی به سمت انتهای مسیرها و بالعکس تردد خواهند کرد.

اتوبوس‌های مسیرهای مستقر در پایانه شهید مطهری به تناسب مسیر حرکتی از مبدا ضلع شمالی خیابان شهید مطهری و چهار راه فلسطین به طرف انتهای مسیرها و بالعکس به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

کد خبر 511668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.