آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی پلاک ت اصفهان از امروز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته واکسیناسیون رانندگان تاکسی، سرویس مدارس و آژانس‌های شهر اصفهان از امروز _دوشنبه ۱۱مردادماه ۱۴۰۰_ آغاز شد.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رانندگان فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس اعلام وزارت بهداشت در اولویت سوم دریافت واکسن کرونا قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به روند صعودی ابتلای رانندگان در موج پنجم کرونا همچنین موافقت ریاست جمهوری با آغاز واکسیناسیون رانندگان این حوزه و نظر به اتمام واکسیناسیون اولویت دوم در شهر اصفهان، واکسیناسیون ۲۱ هزار راننده انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان در رابطه با اعلام اسامی رانندگان به وزارت بهداشت، گفت: فهرست رانندگان دارای پروانه فعالیت معتبر و کارکنان این حوزه در هر شهر توسط سازمان‌های تاکسیرانی یا شهرداری‌ها به مدیریت بهداشت هر شهر تحویل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه وزارت کشور به وزارت بهداشت اعلام آمادگی کرده تا در صورت نیاز اسامی رانندگان فعال را به صورت سیستمی و از طریق سامانه‌های مرجع وزارت کشور در اختیار وزارت بهداشت یا ستاد کرونا قرار دهد.

منوچهری در خصوص تعداد رانندگان تاکسی مشمول واکسیناسیون خاطرنشان کرد: هر راننده تاکسی که دارای پروانه فعالیت باشد مشمول دریافت واکسن کرونا خواهد بود و با احتساب راننده‌های کمکی حدود ۲۱ هزار راننده تاکسی، آژانس و سرویس مدارس مشمول دریافت واکسن کرونا در محل ورزشگاه گل نرگس واقع در پل تمدن واکسینه خواهند شد.

وی در رابطه با بازگشایی مدارس و لزوم واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت رانندگان سرویس مدارس و آژانس دارای کارت شهری معتبر بعد از دریافت واکسن رانندگان تاکسی پلاک ت، در اولویت تزریق واکسن قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: مراحل فراخوان و زمان دریافت واکسن از طریق پیامک به اطلاع رانندگان خواهید رسید.

کد خبر 511648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.