سالاریان: مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برای آیندگان به یادگار خواهد ماند

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان در کنار دیگر آثار تاریخی و میراثی که از ۵۰۰ سال پیش به ما ارث رسیده، برای آیندگان به یادگار خواهد ماند و می‌تواند برای سال‌های سال قابل استفاده باشد.

علیرضا سالاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد افتتاح مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان اظهار کرد: امروز، روز بزرگی برای من بود که به عنوان یک شهروند اصفهانی و ایرانی شاهد افتتاح چنین پروژه بزرگی بودم و امیدوارم در آینده با بهره‌برداری از آن، شاهد برگزاری اجلاس بزرگ بین‌المللی و همایش‌های مختلف در این شهر بزرگ باشیم.

وی با بیان این که اصفهان برای هر بیننده، گردشگر و مقام خارجی معروف و مشهور است، افزود: این ساختمان مدرن در کنار دیگر آثار تاریخی و میراثی که از ۵۰۰ سال پیش به ما ارث رسیده، برای آیندگان به یادگار خواهد ماند و می‌تواند برای سال‌های سال قابل استفاده باشد. مرکز بین‌المللی همایش‌های اصفهان مانند بسیاری از شهرهای جهان، نقش تکمیل کننده پایتخت را دارد.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان تصریح کرد: بسیاری از نشست‌های مهم چین به جای پکن در شانگهای برگزار می‌شود که شهری مهم برای این امر است، اصفهان نیز این ظرفیت را دارد.

سالاریان خاطرنشان کرد: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در سفر خود به اصفهان گفت که اگر خط قطار سریع‌السیر به تهران تکمیل شود می‌توان بسیاری از نشست‌های مهم را بی آن که نگران چگونگی رفت و آمد باشیم در این مکان برگزار کنیم.

کد خبر 511631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.