نقش سازنده پروژه مرکز همایش‌های اصفهان در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی

فرماندار اصفهان گفت: پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان نقشی سازنده در انجام فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی ایفا خواهد کرد.

حسین سیستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد افتتاح مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان اظهار کرد: اصفهان به عنوان یکی از استان‌های پیشگام و پیشتاز در انجام پروژه‌های عمرانی در مقیاس ملی و بین‌المللی همیشه سرآمد بوده و در این زمینه کارهای بزرگی شده است.

وی با بیان این که ایجاد سالن اجلاس یکی از آرزوها و آرمان‌های ملی است که در هیچ کجای کشور غیر از تهران نمونه آن وجود ندارد، افزود: در اصفهان با توجه به ظرفیت‌های توریستی، گردشگری و زیبایی‌ها، امکانات زیادی وجود دارد بنابراین احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی ضروری بود تا ظرفیت تشکیل سمینارهای بین‌المللی در این کلانشهر فراهم شود.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: با فکر بلند و پویای مدیران ارشد کشور از دوره‌های قبل، پروژه مرکز همایش‌ها پایه‌گذاری شد. شهرداران، استانداران و مدیران وقت هر کدام در زمان خودشان و مسئولان ملی و محلی برای طراحی این پروژه اقدامات زیادی کردند و خوشبختانه انگیزه لازم برای به سرانجام رساندن آن در این دوره مدیریت شهری وجود داشت.

سیستانی با بیان این که پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان تأثیر شگرفی در روابط بین‌المللی و اقتصاد کشور در ایجاد اشتغال و به‌دست آوردن نتایج خوب و مثمر ثمر در مناسبات ملی و بین‌المللی در صحن‌های اقتصادی و اجتماعی خواهد داشت، گفت: بی‌شک اگر شرایط برای برگزاری اجلاس بزرگ و نمایشگاه‌های بین‌المللی در استان فراهم شود، وجود محل نمایشگاه‌های دائمی و بین‌المللی استان، نزدیک به مرکز همایش‌ها کمک شایانی در بهره‌وری این پروژه دارد و نقشی سازنده در انجام فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی ایفا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نتیجه تلاش و کوشش مسئولان و سرمایه‌گذاری‌های صحیح در زندگی مردم نمایان خواهد شد، به نحوی که کار اقتصادی در مقیاس‌های بزرگ، کوچک و حتی کسب و کارهای خانگی و خرد نیز عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 511600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.