امروز هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۲ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح امروز _دوشنبه ۱۱ مرداد ماه_ با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۲ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

روز گذشته نیز میانگین شاخص کیفی هوا در این شهر با قرار گرفتن روی شاخص ۸۵ در وضعیت زرد و سالم ثبت شده بود.

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان پروین و احمدآباد به ترتیب با قرار گرفتن روی شاخص ۸۹ و ۱۱۷ در وضعیت سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه خرازی فعال نیست.

کیفیت هوا در ایستگاه استانداری فعال نیست و دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه رودکی بر روی شاخص ۱۱۳ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر و سجزی به ترتیب با قرار گرفتن روی عدد ۷۰ و ۱۴۷ در وضعیت سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است و شاخص کیفی هوای مبارکه روی عدد ۶۵ و در وضعیت سالم قرار دارد.

همچنین شاخص کیفی هوا در محدوده میدان انقلاب، رهنان به ترتیب بر روی شاخص ۱۰۹ و ۷۹ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و سالم است و دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه فرشادی بر روی شاخص ۸۳ و در وضعیت سالم قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 511591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.