«گشت و گذار در جنگل» صدرنشین گیشه آمریکا شد

فیلم ماجراجویانه «گشت و گذار در جنگل» با بازی امیلی بلانت و دواین جانسون صدرنشین گیشه آخر هفته آمریکا شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ورایتی، فیلم «گشت و گذار در جنگل» با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت نخستین سفر خود را با کسب ۳۴٫۲ میلیون دلار در گیشه آخر هفته آمریکا و همینطور ۳۰ میلیون دلار در سرویس استریم دیزنی کامل کرد و به صدر گیشه تکیه زد.

این فیلم ماجراجویانه به کارگردانی ژاومه کویت-سرا با شرکت امیلی بلانت و دواین جانسون علیرغم نگرانی‌های موجود مبنی بر اینکه ویروس جدید دلتا، خانواده‌ها را وادار به نشستن در خانه کند، توانست با ۳۴٫۲ میلیون دلار صدرنشین گیشه شود.

«گشت و گذار در جنگل» در گیشه ۴۷ کشور دیگر به جز آمریکا نیز ۲۷٫۶ میلیون دلار فروش کرد و بدین ترتیب رقم فروش کلی خود را به ۶۱٫۸ میلیون دلار رساند.

البته برای فیلمی که بودجه اش ۲۰۰ میلیون دلار است، این میزان فروش هفته آغازی ناامید کننده است، اما در دوران کرونا کسب و کار سینما بسیار تحت تأثیر قرار گرفته و این عدد به گونه‌ای یک پیشرفت محسوب می‌شود و تقریباً قابل احترام است.

اگرچه فروش «گشت و گذار در جنگل» را می‌توان امیدوارکننده خواند با این حال معنی این حرف این نیست که این فیلم سودآور خواهد بود. برای فیلم‌هایی با این بودجه، حداقل فروش بین المللی باید ۵۰۰ میلیون دلار باشد تا بتوان آن را اثری سودآور خواند.

در جدول گیشه این هفته برای کسب جایگاه دوم، رقابت سختی بین دو فیلم «شوالیه سبز» و «سالخورده» در گرفت که در نهایت «شوالیه سبز» با ۶ میلیون و ۷۸۴ هزار دلار بالاتر از «سالخورده» شیامالان با ۶ میلیون و ۷۶۰ هزار دلار قرار گرفت.

رتبه‌های بعدی نیز به ترتیب به «بیوه سیاه» و «استیل واتر» تعلق گرفت.

کد خبر 511587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.