اصلاحیه مصوبه تعیین ضریب حقوق کارمندان و افزایش حقوق بازنشستگان

دولت اصلاحیه مصوبه مربوط به تعیین ضریب حقوق کارمندان و افزایش حقوق بازنشستگان و همچنین مصوبه مربوط به تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیأت دولت، دولت مصوبه مربوط به تعیین ضریب حقوق کارمندان و افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ را اصلاح و ابلاغ کرد.

هیأت وزیران در جلسه مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰، به منظور تأمین نظر هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، با اصلاح مصوبه مربوط به تعیین ضریب حقوق کارمندان و افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ موافقت کرد.

به موجب اصلاحیه فوق، فوق‌العاده‌ها و مزایای مندرج در حکم کارگزینی (یا عناوین مشابه) از شمول محدودیت مندرج در ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مبنی بر عدم تجاوز میزان افزایش حقوق افراد مشمول این ماده نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۵ میلیون ریال، مستثنی نیستند.

تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۰

دولت همچنین مصوبه مربوط به تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

در جلسه هیأت وزیران مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰، تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۰ تعیین و به تصویب دولت رسید.

بر این اساس، تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره برای کارشناسان ارشد و دکترای تخصصی در صورت داشتن پروانه صلاحیت حرفه‌ای، به ترتیب مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و مبلغ یک میلیون و ۸۷۰ هزار ریال تعیین شد.

لازم به ذکر است، تعرفه‌های مربوط برای ۴۵ دقیقه خدمت است.

همچنین براساس سوابق حرفه‌ای، از زمان دریافت پروانه تخصصی، برای افراد با سابقه کار بالای ۱۵ سال، ۱۵ درصد به مبلغ پایه اضافه می‌شود.

کد خبر 511482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.