کتاب کمک درسی و ۳ نکته طلایی برای خرید

خرید کتاب کمک درسی با دانستن نام کتاب و انتشارات کار بسیار ساده ای است به خصوص اگر بخواهید به صورت اینترنتی و آنلاین برای خرید اقدام کنید.

‌هر کتاب درسی متناسب با سطح متوسط دانش‌آموزان نوشته شده اما آیا همه‌ی دانش‌آموزان متوسط اند؟ ممکن نیست یک نفر برای فهم مطلب به تأمل، زمان یا مثال‌های بیشتری احتیاج داشته باشد؟ یا فرد دیگری در کلاس باشد که سطح فعالیتش بالاتر از متوسط کلاس باشد؟ تفاوت سطح و شیوه تدریس معلمین و در نتیجه وجود تعداد محدودی مدرس نمونه در سرتاسر کشور، در کنار مشکلاتی مثل ایرادات احتمالی یک کتاب درسی، نبود ساعت کافی برای آموزش، تعطیلی‌های پی‌درپی کلاس‌ها به‌خاطر آلودگی هوا، برف، همه‌گیری کرونا و بسیاری چیزهای دیگر نمونه دلایلی بوده تا کتاب کمک درسی به طور روزافزون بین دانش‌آموزان محبوبیت پیدا کند.

در برخی مواقع ممکن است با شروع سال تحصیلی معلمان برای کامل کردن مطالب آموزشی کتاب‌های درسی استفاده از کتب آموزشی در کنار کتب درسی را پیشنهاد کنند و کتاب خاصی را برای آموزش معرفی نمایند که در این صورت تمامی دانش آموزان شرایط یکسانی داشته و باید برای خرید از همان ابتدای سال دست به کار شوند و در این مواقع پیشنهاد ما این است که به وب سایت‌های تخصصی خرید و فروش کتاب رجوع کنند و به صورت اینترنتی خرید خود را ثبت کنند برای سفارش کتاب کمک درسی می‌توانید از زودر که یکی از مجموعه وب سایت‌های تخصصی در زمینه فروش کتاب کمک درسی است استفاده نمائید.

خرید کتاب کمک درسی از زودر را از دست ندهید!

خرید کتاب کمک درسی با دانستن نام کتاب و انتشارات کار بسیار ساده ای است به خصوص اگر بخواهید به صورت اینترنتی و آنلاین برای خرید اقدام نمائید. زیرا با دانستن نام کتاب و آشنایی داشتن به عکس جلد و پشت جلد به راحتی می‌توانید در وب سایت زودر سفارش خود را ثبت نمائید چرا که در وب سایت زودر تمامی محصولات و کالاها با عکس بارگذاری شده اند و شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش با مشاهده عکس جلد کتاب کمک درسی از خرید خود مطمئن شوید.

زودر علاوه بر اینکه بهترین مکان برای یافتن کتابهای کمک درسی به صورت آنلاین است، خرید نوشت افزار و لوازم التحریر هم در این مجموعه به صورت آنلاین می‌باشد! این روزها خرید لوازم التحریر هم به صورت اینترنتی کار ساده‌تری است و در زمان صرفه جویی بسیار زیادی می‌شود بنابراین می‌توانید بعد از انتخاب کتاب کمک درسی حتماً به بخش لوازم التحریر هم مراجعه نمائید. زودر، کتابفروشی آنلاین شما است، یک فروشگاه اینترنتی برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان برای خرید کتاب‌های کمک درسی و کنکور با قیمت‌های فوق العاده، صرفه جویی در زمان و ارسال سریع از مزایای خرید از وب سایت زودر می‌باشد. در پایان روز، ما در تلاشیم تا به شما در دستیابی به موفقیتی که شایسته آن هستید، کمک کنیم.

یک سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود که به این معنی است که شما باید به فکر خرید کتاب درسی و شاید کتاب کمک درسی باشید. این به اندازه کافی استرس آور است. هنوز هم برای گذراندن کلاس‌ها به کتاب‌های کمک درسی نیاز دارید و شاید نتوانید از آنها صرف نظر کنید. شما می‌توانید بهترین سایت‌ها را برای خرید کتاب‌های کمک درسی پیدا کنید. گاهی اوقات ممکن است سایر دوستان شما در کلاس اقدام به خرید کتاب کمک درسی برای یک درس خاص نکنند و شما برای یادگیری بهتر و بیشتر علاوه بر کتاب درسی نیاز به کتاب‌های کمک آموزششی دیگر برای درک بهتر مطالب داشته باشید و یا شاید تمرینات کتاب درسی برای شما کافی نباشد و نیاز به حل تمرین بیشتر داشته باشید.

۳ نکته طلایی برای خرید کتاب کمک درسی

فروشگاه‌های اینترنتی یک روش جایگزین است. زمانی که قصد خرید آنلاین از زودر را داشته باشید به راحتی و در هر مکانی می‌توانید کتاب کمک درسی مورد نظر را سفارش بدهید. قبل از سفارش به راحتی هزینه و زمان ارسال و موجودی کتاب را چک می‌کنید و شاید بعضی اوقات زودر با تخفیفات مناسب همراه باشد بنابراین می‌توانید قیمت آن‌ها را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید و زیر قیمت کتاب‌فروشی‌های سطح شهر خرید کنید. از دیگر نکاتی که در زودر رعایت شده این است که معمولاً می‌شود چند صفحه از کتاب را قبل از خرید، در سایت نگاه کرد، هر چند کارکرد فروشگاه‌های حضوری را ندارد. برای خرید هم سایت اینترنتی خود ناشران، و هم فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی کتاب وجود دارند که با یک جستجوی ساده می‌توانید تعداد زیادی از آن‌ها را پیدا کنید البته مثل هر خرید اینترنتی دیگری باید قبل از پرداخت از اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل نمائید.

به طور معمول، قبل از شروع سال تحصیلی والدین و دانش آموزان با کتاب‌ها آشنا می‌شوند و خود را برای خرید مواد مورد نیاز در کلاس آماده می‌کنند البته برخی دانش آموزان با توجه به ضعف‌هایی که در برخی دروس در پایه‌های قبلی داشتند می‌توانند تصمیم گیری کنند که در کدام دروس نیاز به خرید کتاب کمک درسی دارند اما گاهی اوقات برخی معلمان و یا برخی مدارس در طول سال تحصیلی علاوه بر کتاب به تمرینات و مثال‌های کتاب کمک درسی هم رجوع می‌کنند که در این صورت خرید کتاب کمک درسی الزامی است. اگر بعد از صحبت با افراد مختلف و بررسی برنامه درسی هنوز درباره خرید یا عدم خرید کتاب کمک درسی مطمئن نیستید، منتظر بمانید تا روز اول کلاس شرکت کنید.

آیا خرید کتاب کمک درسی برای دانش آموز مفید است؟

برخی والدین بر این باورند که کتاب کمک درسی می‌تواند موجب تنبلی و کند شدن دانش آموزان در دوران تحصیلیشان شود اما باید بگوییم در گذشته استفاده از کتاب‌های حل المسائل می‌توانست دانش آموزان را تنبل کند اما استفاده از کتاب‌های کمک درسی تنها با هدف یادگیری بیشتر و بهتر دانش آموزان طراحی شده است و سعی بر این دارد که نقاط ضعف و قوت آن‌ها را تقویت نماید. همان طور که می‌دانید کتاب‌های کمک درسی برای تمامی مقاطع و تمامی دروس منتشر شده است اما یکی از نکاتی که باید به آن بپردازید انتخاب کتاب مناسب برای فرزندتان است.

استفاده از کتاب کمک درسی در کنار کتاب درسی می‌تواند بسیار مفید باشد چرا که برخی از سوالات و موضوعاتی که ممکن است ابهام برانگیز باشد با مثال‌های متعددی که در کتاب‌های کمک درسی مطرح شده است قابل حل شدن خواهد بود. اما مهم‌ترین نکته برای یادگیری بهتر و بیشتر دانش آموزان نحوه درست مطالعه کردن است که باید هر دانش آموزی درباره این موضوع اطلاعات کافی داشته باشد.

تفاوت اصلی کتاب درسی و کمک درسی این است که کتابهای درسی صرفاً هدف آموزشی دارند در حالی که کتابهای کمک درسی علاوه بر آموزش مطلب اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند در حقیقت کتاب‌های کمک درسی برای تفهیم بیشتر مطالب آموزشی طراحی شده اند. انواع مختلفی از کتابهای کمک درسی در کتابفروشی ها و سایت‌های آنلاین خرید و فروش کتاب وجود دارد.

کد خبر 511459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.