نظر شهروندان در مورد طرح صیانت از فضای مجازی

چند روزی است که از تصویب طرح صیانت از فضای مجازی در جلسه غیر علنی مجلس می‌گذرد، طرحی که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته، از اعتراض کاربران در فضای مجازی و بلاگر هایی که صد در صد درآمدشان را از فضای مجازی دارند تا کارآفرینانی که کسب و کار اینترنتی دارند و امرار معاششان از این طریق است.

به میان شهروندان رفتیم و از آنها در مورد طرح صیانت از فضای مجازی پرسیدیم.

شما شهروندان نیز می‌توانید نظرات، پیشنهادات و موضوعات مورد نظر خود را در خصوص موضوعات شهروندی در قالب صوت و یا متن از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۲۱۱۳۴۹۰۹۵ برای ما ارسال کنید.

گوینده: مانیا مردانی / ‏‬تنظیم: امین بهادری نیا

دانلود رادیو شهروندی

کد خبر 511403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ساناز IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    39 1
    مخالفم آقا،من بعنوان یه ایرانی هم با این طرح مخافم هم از اینکه ما رو تو این شرایط استرس زا گذاشتن واسه شعورمون احترام قائل نیستم فوق العاده عصبانیم.ما صیانت توی این مورد نخوایم باید به کی بگیم؟از سلامتمون با خرید واکسن صیانت کنین،با کنترل تورم از جیب و امید و آیندمون صیانت کنین،با کنترل بازار مسکن از عزتمون صیانت کنین.اینهمه راه واسه صیانت عدل دست گذاشتن رو اینترنت!
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    38 1
    صیانت از فضای مجازی؟ این قدر دیگه از همه چیز صیانت کردید که حالا نوبت فضای مجازی است؟ آقای محترم از کارگر و جیب خالیش صیانت کن از عزت و آبروی مردی که با دست خالی نمی تونه خانواده اش را اداره کند صیانت کن از جوانی که از ترس نداری ازدواج نمیکنه صیانت کن از آموزش و پرورش صیانت کن از پرستار و معلم و ...و....صیانت کن