تکمیل پروژه‌های عمرانی اسلام‌شهر در گرو تزریق منابع مالی استانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلام‌شهر گفت: در صورت تزریق منابع مالی مناسب از مجموعه‌های بالادستی و استانی، پروژه‌های کلان عمرانی هرچه سریع‌تر تکمیل می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، هادی گورابی در این باره اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که پروژه کلان مترو و کمربندی شمالی را هرچه سریع‌تر به نتیجه برسانیم و قطعاً تزریق مناسب منابع مالی از مجموعه‌های بالادستی و استانی در تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه‌های فرا شهرستانی تأثیرگذار است.

وی گفت: تعطیلی‌های مکرر به دلیل شیوع کرونا، موضوعات اقتصادی و نوسانات قیمت، موجب کندی در روند پیشرفت فعالیت‌های عمرانی شده و باید برای رفع این موانع، تدابیری در سطح کلان اندیشیده شود.

گورابی با بیان اینکه در حوزه اجرا بایستی باید سرعت نیز مدنظر قرار گیرد، تاکید کرد: امیدواریم با اصلاح برخی مشکلات و نوسانات قیمت از جمله افزایش ناگهانی قیمت سیمان و میلگرد، پروژه‌های عمرانی در سطح شهر با سرعت اجرا شود تا با تسهیل در زندگی روزمره مردم موجب رضایتمندی شهروندان شویم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار پروژه‌های کلان شهری همچون کمربندی شمالی و مترو، پروژه‌های خرد عمرانی نیز در حال انجام است و در دو سال اخیر حجم زیادی از پروژه‌های روکش مکانیزه آسفالت، جدول گذاری، بهسازی معابر و… در نقاط مختلف سطح شهر انجام شده است.

کد خبر 511380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.