سرمایه‌گذاری بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال در پروژه‌های مشارکتی اصفهان

مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: ارزش ریالی پروژه‌های مشارکتی شهر اصفهان در این دوره مدیریت شهری یک هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان است که آورده سرمایه‌گذاران دو برابر آورده شهرداری بوده است.

شهرام رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از نظر حجم ارزش کل سرمایه‌گذاری، ۱۸ هزار میلیارد ریال در حوزه قراردادهای منعقد شده در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری سرمایه‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: محورهای پروژه‌های مشارکتی چهار سال اخیر که منتج به عقد قرارداد شده در بخش تجاری، اداری و مسکونی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی، در بخش خدمات عمومی، حمل و نقل و محیط زیست بوده است.

مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان این که در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی احداث و بهینه‌سازی و تجهیز اماکن ورزشی انجام شده است، افزود: در حوزه فرهنگی نیز مرمت و احیای حمام تاریخی رهنان به بخش خصوصی واگذار شد.

وی با بیان این که دو سینما در مناطق ۱۵ و ۱۱ با مشارکت بخش خصوصی احداث شده است، خاطرنشان کرد: در بخش خدمات عمومی فضای بلااستفاده بخش زیرین میدان امام علی (ع) در قالب قرارداد مشارکتی به فروشگاه زنجیره‌ای رفاه واگذار شد.

رئیسی ادامه داد: در حوزه حمل و نقل و محیط زیست، تجهیز ناوگان اتوبوسرانی به سیستم هوشمند AVL و AFC و ایجاد اپلیکیشن هوشمند ناوگان بار، تصفیه‌خانه‌هایی در منطقه ۱۲ و در حوزه پسماند برای اولین بار پروژه پیرولیز اجرا شد.

کد خبر 511366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.