اهدای بیش از ۶ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در عید غدیر

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: همزمان با عید سعید غدیرخم، شش هزار و ۵۲۰ بسته معیشتی، بیش از ۴۴۸ هزار پرس غذای گرم و بالغ بر ۱۲ هزار بسته انواع شیرینی و میوه به مددجویان اصفهانی اهدا شد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حرکت‌های مردمی مانند طبخ و توزیع غذای گرم، هر سال نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد و به یمن این ایام شش هزار و ۵۲۰ سبد کالا، ۴۴۸ هزار و ۱۸۶ پرس غذای گرم و بیش از ۱۲ هزار بسته از انواع شیرینی و میوه، بین مددجویان توزیع شد.

وی با اشاره به این که این اقدام با مشارکت این نهاد، مراکز نیکوکاری و مردم خیر اصفهان انجام شد، ادامه داد: این عید فرصت مناسبی برای تبیین و جریان سازی اندیشه و تفکر علوی و فاطمی در اطعام ایتام و نیازمندان است و امیدواریم شهروندان به اندازه وظیفه خود در ترویج فرهنگ سازی غدیر سهیم باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان این که نیکوکاران در ایام غدیر توجه ویژه‌ای به اطعام نیازمندان دارند، افزود: خدمت رسانی به محرومان حرکتی توقف ناپذیر است و در هر مناسبت، جریان نیکوکاری استمرار دارد.

زارع افزود: مردم نیکوکار برای اهدای کمک‌های خود می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان و مراکز نیکوکاری، از طریق شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* اقدام کنند.

کد خبر 511344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.