اصفهان میزبان فینال جام حذفی فوتبال شد

با اعلام سازمان لیگ فوتبال، ورزشگاه نقش جهان اصفهان به‌عنوان میزبان فینال جام حذفی انتخاب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به بازدید انجام شده از مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان و ارزیابی شرایط میزبانی فینال جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به اطلاع می‌رساند، با توجه به سوابق بهره‌برداری طی فصل جاری و برگزاری مسابقات وضعیت فعلی چمن ورزشگاه به صورتی است که الزاماً باید برنامه‌ریزی ترمیم و اصلاح نواقص چمن بلافاصله بعد از پایان لیگ یک کشور آغاز می‌شد تا قبل از ایجاد خسارت‌های جبران‌ناپذیر سلامت چمن ورزشگاه تضمین شود که البته این امر میسر نشده است.

از آنجا که سایر الزامات از جمله اسکوربورد، صندلی‌ها و موارد دیگر نیز باید در برنامه نصب، اصلاح و تعمیر قرار گیرد، لذا قطعاً شرایط میزبانی فینال جام حذفی در این ورزشگاه و در تاریخ مقرر مهیا نخواهد شد.

به همین دلیل، سازمان لیگ به مناسبت بزرگداشت سردار دل‌ها، شهیدسپهبد قاسم سلیمانی آمادگی دارد اولین رقابت مهم و در پیش رو از جمله سوپرجام را در این ورزشگاه برگزار کند، بدیهی است در صورت تحقق موارد فوق و تأمین شرایط میزبانی در ورزشگاه مذکور این امر محقق خواهد شد.

بنابراین دیدار فینال جام حذفی از ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 511335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شله زرد IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    1 1
    تبررررررررک؛ بلاخره اصفهانیا به ارزوشون رسیدن
  • برادر شغال IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    1 2
    بلاخره یه جام تو اصفهان میره بالا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • جنی⛤⚘⛥⚘⛤ IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 2
    بالا خره به آرزوشون رسیدن