واکسیناسیون روزانه ۳۰۰ نفر از اتوبوسرانان مشهدی

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: واکسیناسیون اتوبوسرانان مشهدی از هفته گذشته آغاز شده و روزانه ۳۰۰ نفر از راهبران این سازمان در برابر کرونا واکسینه می‌شوند.

سعید حسینقلی زاده مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده بین سازمان اتوبوسرانی مشهد با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از هفته گذشته واکسیناسیون اتوبوسرانان مشهدی آغاز شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه ۳۰۰ نفر از راهبران اتوبوسرانی در مشهد که به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی می‌کنند به ترتیب نوبت به درمانگاه شهرداری اعزام شده و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسینه می‌شوند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با ابراز نگرانی از شروع پیک پنجم کرونا، تصریح کرد: با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شهروندان ناظران ویژه سازمان در ۲۰ پایانه اتوبوس مستقر هستند و مسافران را برای استفاده از ماسک ارشاد می‌کنند.

وی با بیان این که ناظران از ورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس جلوگیری می‌کنند، زیرا استفاده از ماسک مهمترین عامل پیشگیری از ابتلا به کرونا است، اظهار کرد: نظارت بر تعداد مسافر سوار شده در پایانه‌ها به اندازه ظرفیت ناوگان با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری از جمله وظایف دیگر این ناظران است.

حسینقلی زاده مقدم تاکید کرد: از شهروندان و زائران و مجاوران انتظار می‌رود با دقت بیشتری نسبت به گذشته، پروتکل‌های بهداشتی را هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت کنند.

کد خبر 511329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.