واکسیناسیون رانندگان اتوبوس اراک آغاز شد

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از آغاز مرحله اول تزریق واکسن کرونا ویژه رانندگان اتوبوس درون شهری خبر داد.

محمدرضا عزیزمحمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این مرحله ۱۴۳ نفر از رانندگان اتوبوس شهری دوز اول واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد و در مرحله بعدی رانندگان تاکسی و آژانس در نوبت دریافت واکسن قرار خواهند گرفت.

وی افزود: متأسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا همواره شاهد کاهش استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی در سفرهای درون شهری بوده‌ایم که این بخش با خسارات زیادی مواجه شده و امیدواریم با انجام واکسیناسیون همه رانندگان حمل و نقل عمومی و در مرحله بعد شهروندان، شاهد ریشه‌کن شدن شیوع این ویروس باشیم تا بار دیگر حوزه حمل و نقل عمومی رونق یافته و شهروندان نیز با اطمینان خاطر در سفرهای درون شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک ادامه داد: هم اکنون تزریق مرحله اول واکسن کرونا ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری (اتوبوس)، در ساختمان مدیریت بحران شهرداری اراک، واقع در خیابان قائم مقام در حال انجام است.

کد خبر 511308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.