نوسازی و زیباسازی بافت‌های حاشیه‌ای خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد از آغاز عملیات اجرایی بازگشایی و نوسازی و زیباسازی بافت‌های حاشیه‌نشین منطقه اسدآبادی تا کرگانه خبر داد.

محمد شریفی‌مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جزئیات طرح نوسازی و زیباسازی بافت‌های حاشیه‌ای خرم‌آباد اظهار کرد: طرح مذکور، شامل زیرسازی و آسفالت معابر، نوسازی معابر فرسوده، اجرای معابر پلکانی، اتصال معابر اطراف به دره اسدآبادی، تکمیل روشنایی و بهسازی و نوسازی پارک قدیمی اسدآبادی و تجهیز مبلمان و ارتقای سیستم روشنایی آن است.

وی با بیان این که ارتقای کیفیت خدماتی مانند نصب سطل‌های زباله و نظافت منطقه و  ارتقای سیستم روشنایی و دیگر اقدامات با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در قالب این طرح است، تصریح کرد: ارتقای کیفیت زندگی، افزایش سطح رفاه و آسایش مردم، ارتقای حوزه بهداشت، افزایش امنیت، رفع نابسامانی‌ها، معضلات و کاهش جرایم از مزایای اجرای این طرح است.

شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: توافق با مالکان املاک موجود در محدوده طرح در حال انجام است و تاکنون با پنج مالک به توافق رسیده‌ایم از طرفی اداره راه و شهرسازی نیز در این مسیر همیار و همراه شهرداری است.

کد خبر 511298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.