نمازی: شکایت نمایندگان از روحانی مصرف داخلی دارد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: شکایت نمایندگان مجلس از حسن روحانی خارج از چهارچوب وظایف مجلس شورای اسلامی است.

محمدعلی نمازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص هدف شکایت نمایندگان مجلس از رئیس جمهور، اظهار کرد: مجلس یازدهم از ابتدای آغاز کار خود به دنبال سنگ اندازی در مسیر دولت بود و طرح استیضاح رئیس جمهور را مطرح کرد که با تذکر رهبر معظم انقلاب مواجه شد. در نهایت نمایندگان سعی کردند با تخریب و توهین، دولت را تضعیف کنند که باز هم مقام معظم رهبری در این مورد به آنها تذکر دادند.

وی افزود: به نظر می‌رسد رفتارهای نمایندگان مبنی بر توهین به رئیس جمهور و حتی تنظیم شکایت علیه وی، نوعی رفتار پوپولیستی است و برای آنها مصرف داخلی دارد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: در حال حاضر مردم با مسائل و مشکلات متفاوتی روبه‌رو هستند و نمایندگان بهتر است به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، مشکلات مردم را بررسی کرده و برای رفع آن تلاش کنند.

نمازی خاطرنشان می‌کند: شکایت نمایندگان از حسن روحانی خارج از چهارچوب وظایف مجلس شورای اسلامی است در صورتی که انتظار می‌رود آن‌ها به جای پرداختن به حاشیه به متن توجه کنند.

وی تاکید کرد: مطرح کردن این مسائل حاشیه‌ای در صحن علنی مجلس باعث غفلت مسئولان از شرایط فعلی کشور می‌شود.

کد خبر 511291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.