دوست دارم در جایگاه بین‌المللی مقام داشته باشم

نفر اول مسابقات بین‌المللی تنیس ITF جونیورز اصفهان گفت: اگر حمایت فدراسیون و اسپانسرها بیشتر باشد، بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند در جایگاه بین‌المللی موفق باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سامیار الیاسی پس از کسب مقام اول رقابت‌های تور جهانی تنیس جوانا، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این دوره از مسابقات ITF جونیورز اصفهان خیلی خوب برگزار شد، فدراسیون و شهر اصفهان میزبانی خوبی داشتند و من هم با تلاشی که داشتم توانستم قهرمان شوم.

وی ادامه داد: علی یزدانی یکی از بهترین بازیکنان ایران است و در بخش دو نفره باهم اول شدیم امیدوارم که همیشه سلامت باشد.

قهرمان مسابقات بین‌المللی تنیس ITF جونیورز اصفهان با بیان این که هدفم این است که برای کشور افتخار کسب کنم، تصریح کرد: دوست دارم در جایگاه‌های بین‌المللی مقام داشته باشم، اگر حمایت فدراسیون و اسپانسرها بیشتر باشد بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند در جایگاه بین‌المللی موفق باشند. فدراسیون می‌تواند کمک کند بازیکنان برای مسابقات خارجی اعزام شوند زیرا این رقابت‌ها سطح بالایی دارد و پیشرفت صورت می‌گیرد.

الیاسی در خصوص مشکلاتی که با آن مواجه هستند، خاطر نشان کرد: تا سال گذشته تعداد مسابقات کم بود اما در حال حاضر فدراسیون بهتر کار می‌کند، مشکل اسپانسری داریم که امیدوارم حل شود.

کد خبر 511195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.