مصدومیت راننده وانت در تصادف بلوار امام رضا(ع)

رییس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بروز حادثه رانندگی در بلوار امام رضا(ع)، موجب مصدومیت راننده میانسال خودرو وانت شد.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز حادثه رانندگی در بلوار امام رضا(ع)، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۵ به همراه گروه امداد و نجات پس از هماهنگی با ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز، ساعت ۲۰:۴۷ امشب به سمت محل حادثه حرکت کردند.

وی افزود: یک دستگاه وانت پیکان حین حرکت در مسیر به علت نامعلومی از جاده منحرف شده و با درب یک باغ در حاشیه جاده به شدت برخورد کرد که بر اثر این حادثه، درب آهنی باغ بر روی خودرو وانت پیکان سقوط کرده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: براثر سقوط درب آهنی روی کابین خودرو وانت پیکان، اتاقک این وسیله نقلیه در هم پیچیده و راننده میانسال در آن محبوس شده بود.

قانع با اشاره به این که آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو را قطع کرده و پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر، با استفاده از تجهیزات نجات عملیات رهاسازی راننده میانسال از اتاقک خودرو وانت پیکان را آغاز کردند، ادامه داد:

نیروهای آتش‌نشانی با تلاش فراوان راننده میانسال را از اتاقک خودرو وانت خارج کرده و وی را جهت انجام معاینات تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

وی افزود: آتش‌نشانان در پایان، خودرو را به حاشیه امن منتقل کرده و محل حادثه را جهت بررسی، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

کد خبر 511183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.