مرکز کنترل ترافیک با امکانات نوین احداث می‌شود

مدیرمنطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: مرکز کنترل ترافیک شهرداری یکی از نیازهای شهر اصفهان بود که قرار است در نقطه جانمایی شده به صورت ویژه با امکانات نوین احداث شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شرفا امروز_ شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰_ در آئین آغاز عملیات اجرایی مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان و پروژه‌های منطقه ۱۳ اظهار کرد: بسیار خرسندیم که امروز شاهد کلنگ زنی پروژه‌های متعدد در این منطقه از جمله زیرگذر پل اندیشه، قسمتی از حلقه حفاظتی رینگ چهارم، عملیات کنترل ترافیک ترافیک شهرداری و افتتاح پروژه تعریض پل زندان هستیم.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک شهرداری یکی از نیازهای شهر اصفهان بود که قرار است در نقطه جانمایی شده به صورت ویژه با امکانات نوین احداث شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: این پروژه پس از کش و قوس‌های فراوان کلنگ زنی شد و اعتبار مورد نیاز برای احداث آن در بودجه سال جاری پیش بینی شده است که امیدواریم در موعد مقرر شاهد بهره برداری از آن باشیم.

کد خبر 511156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    1 0
    همه مردم با ماشینای خودشون می رن جایی دیگه سوار واحد نمی شن البته خب اکه مجبور باشن سوار می شن ولی همین به خاطر کرونا هست که ترافیک بالا می ره امام اگه مردم فقط زمانی که مجبورن بیرون برن ترافیک پایین میاد